Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mye rot med regningene. Kunne ikke få adresseforandring til mine foreldre engang, så det ender kanskje med å flytte til en annen leverandør.
Hei. Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding. Det er synd å høre at ikke alt har vært som det skal være. Godt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, kontakt oss gjerne igjen om du skulle lure på noe. Ha en fin dag videre. Vennlig hilsen Fortum Strøm.
Ikke så lang kø. Hyggelig samtale og ble satt over videre.⁹
Hei Elisabeth! Tusen takk for din tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Med vennlig hilsen Fortum Strøm
Fortum er ryddige og gode. De har gode priser som ikke er altfor dyre, men tilbyr mange gode tjenester gratis. De har utmerket og tilgjengelig kundeservice!
Hei, Danny Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Godt å høre at du er fornøyd med våre tjenester og kundeservice! Vennlig hilsen Fortum Strøm
vanskelig å få kontakt med dere på tlf. Har forsøkt å ringe mange ganger. Veldig lang ventetid.
Hei Istvan, Takk for din tilbakemelding! Vi beklager dette. Vi jobber med å forkorte den lange ventetiden som har oppstått noen ganger, for å gi raskere og mer effektiv service. I mellomtiden, vurder gjerne alternative kontaktmetoder som e-post, sosiale medier eller chat. Med vennlig hilsen Fortum Kundesenter //Bahar
Er meget fornøyd med Fortum. Har ikke hatt bruk for trygg hverdag enda, heldigvis. Trenger smartlading på min Peugeot e-2008. Ellers ingenting å klage på.
Hei. Så fint å høre at du er fornøyd med Fortum og tilleggstjenestene du har. Takk for tilbakemeldingen! Ha en god dag. Vennlig hilsen Fortum Strøm
Er kjempefornøyd med Fortum, men denne forsikringen av strømregningen er bare tull og tøys om du et uheldig å havner på AAP 👎
Hei Jens, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du er fornøyd med våre tjenester. Når det gjelder Trygg Hverdadg, forstår vi at dette ikke passer for alle våre kunder. Vårt mål er å tilby fleksible løsninger som kan tilpasses ulike behov og livssituasjoner. Vi tar din tilbakemelding til etterretning og vil bruke den til å vurdere hvordan vi kan forbedre og tilpasse våre tilbud i fremtiden. Med vennlig hilsen Fortum Kundesenter //Bahar
har avbestilt at jeg er garantert samme pris hver mnd. ikke bestilt. har fått dette enda en gang. 69 kr ekstra i mnd. Jeg har ikke bestilt dette og ber om at det avsluttes og at jeg får igjen ekstrautgiftene
Hei, Kari Takk for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 21 49 49 49 eller på e-post [email protected] så vi kan se hva slags tjeneste det dreier seg om, og hva som har skjedd. Håper å høre fra deg! Vennlig hilsen Fortum Strøm