Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dere lurer kundene når de sier opp! Å fortsetter å med regninger i flere mnd! Ner eg sier opp i oktober hos dere å flytter til Nederland så fortsetter dere å sende regninger til langt ut i februar! Å så sky høye regninger også. Er det sånn dere driver ett strømselskap??? Dere burde være flau! Eg sa opp strømmen mellom 15 og 25 oktober
Hei Dag, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi ønsker selvsagt aldri å lure våre kunder. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss på telefon 21494949 eller epost [email protected] slik at vi kan undersøke saken nærmere. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fikk mange gode råd og veiledning og det setter jeg pris på,men det kan bli mye på kort tid. La meg få prøve en stund
Hei John, Tusen takk for tilbakemeldingen. Det er flott å høre du har fått veiledning og gode råd. Hvis det er noe mer du trenger hjelp med er det bare å ta kontakt. Vi er klare for å bistå! Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
De sier det som er riktig, og prøver ikke å lure kundene.
Hei Frank, Tusen takk for fin omtale. Vi legger stor vekt på ærlighet og integritet i vårt arbeid. Vi er her for å hjelpe våre kunder på best mulig måte, og det inkluderer å være ærlig i all vår kommunikasjon. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Ikke nøl med å ta kontakt hvis du trenger hjelp eller har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Blant strømleverandørene med lavest pris på markedet
Hei Bjørn, Det gleder oss å høre du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi legger stor vekt på å tilby et godt utvalg strømavtaler og tjenester for å imøtekomme våre kunders behov. Din tillit betyr mye for oss, og vi er her for å fortsette å være din pålitelige strømleverandør. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg synes at kundeservice din er god erfaringer å mot kundene. Tusen takk med hyggelig samtale på telefon.
Hei Muhima, Tusen takk for positiv omtale. Hyggelig å høre du er fornøyd med vår kundeservice. Det er vår prioritet å sikre at alle våre kunder føler seg godt ivaretatt og er fornøyde. Din tilfredshet er vår fremste motivasjon! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fornøyd med at strømregningen er jevnt fordelt gjennom året
Hei Karl, Tusen takk for fin omtale. Vi legger stor vekt på å tilby et godt utvalg strømavtaler og tjenester for å imøtekomme våre kunders behov. Hyggelig å høre du er fornøyd med avtalen du har hos oss. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Ble direkte løyet til av telefonselger. Det er tydelig at de gjør alt for å dra inn kunder. Hadde det ikke vært for en telefon fra Fjordkraft og hjelp i fra dem (som også var det selskapet jeg hadde i utgangspunktet) så hadde jeg sittet i en kjip situasjon pga. lovord fra Fortum selger. Ikke stol på dem om de forsøker å selge til deg, gjør research selv. Tilbudet var for godt til å være sant.
Hei Mariann, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi beklager dypt for den negative opplevelsen du hadde med vår selger. Det er viktig for oss at våre kunder har en positiv opplevelse med våre selgere. Vi beklager at dette ikke ble oppnådd i ditt tilfelle. Vi tar tilbakemeldingen på alvor og vil sørge for å ta nødvendige skritt for å sikre dette ikke skjer igjen i fremtiden. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss på telefon 21494949 eller epost [email protected] slik at vi kan undersøke saken nærmere. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm