Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De lurte meg inn i en strømavtale som har kostet meg dyrt. Jeg klarte å si ja til to dyre tilleggstjenester ( 119 kr. stk.) som kostet mer enn strømforbruket mitt i de varme månedene ( har solceller) og sendte meg papirfaktura til kr 99 samt at de på telefon sa " ingen bindingstid", men avtalen hadde 12 mnd.(!!!) oppsigelsesfrist. Ved å gå ut av avtalen har de nå sendt et "Bruddgebyr" på kr. 3000!!! Jeg har et Enkeltpersonsforetak og ble derfor hanket inn som " Bedriftskunde". Fortum er et utenlandsk selskap som tjener rått på godtroende og litt uoppmerksomme kunder som meg... Hold dere langt unna Fortum!
Hei Ida, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre du ikke er fornøyd med informasjonen du mottok vedrørende din strømavtale. Vedrørende bruddgebyr og oppsigelsestiden på 12 måneder, er det viktig for oss å forsikre oss om at alle kunder er innforstått med avtalen de inngår med oss. Vi beklager dersom du føler denne informasjonen ikke ble tydelig kommunisert. I våre avtaledokumenter er oppsigelsestiden på 12 måneder og bruddgebyr ved tidlig oppsigelse informert. Oppsigelsestiden er for å sikre forutsigbar og stabilitet i forretningsforholdet. Gjerne kontakt oss direkte om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Veldig fornøyd med Fortum. Gode priser, oversiktlig og meget hyggelig og hjelpsom kundeservice.
Hei Viktoria, det gleder oss å høre du er fornøyd med din avtale med oss. Vi setter stor pris på din tilbakemelding vedrørende god kundeservice. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Vil absolutt ikke anbefale Fortum! Skal du i kontakt med kundeservice bør du gjøre dette skriftlig eller ta opp samtalen - ellers nekter de for det de har tilbudt eller sagt.
Hei, tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre du har hatt en negativ opplevelse med oss. Vi ønsker å få en bedre forståelse av hendelsen, og hadde derfor satt stor pris på om du kontaktet oss direkte på [email protected]. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Anbefaler å styre unna dette selskapet! Har vært i kontakt med kundeservice gjentatte ganger, og de er uten vilje til å rette opp i feil de har gjort.
Hei Cathrine, tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre om din opplevelse. Vi ønsker å hjelpe alle våre kunder så godt som mulig. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss på telefon 21494949 eller epost [email protected] slik at vi kan undersøke saken. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
- Villende markedsføring vedr. bindingstid og oppsigelsestid. - Sender faktura på papir med fakturagebyr ganger 3 til samme adresse. - Jeg får ikke solgt solstrøm til spotpris.
Hei Petter, tusen takk for din tilbakemelding. Gjerne kontakt oss direkte på [email protected]. Da kan vi undersøke saken med papirgebyr og solstrøm nærmere. Vi ser frem til å høre fra deg. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fint på hytta, da vi ikke er der så mye. Super løsning, ingen store overraskelser.
Hei Runar, det er fint å høre du er fornøyd.Vi ønsker å gjøre det ryddig for våre kunder. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Er førnøyd med fast mndpris.og nyhetene jeg får på mobil.
Hei Kari, vi setter pris på din tilbakemelding. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med din strømavtale og informasjon. Gjerne ta kontakt om det er noe du lurer på. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm