Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Får ikke regning fra dem, men inkassovarsel uten at de har sendt regning. Sentralbord er lite kundevennlig og inkompetente.
Sensitiv informasjon. Påslag med lite informasjon .
Etter test på bytt.no fant de ut at jeg ville spare alt for lite til å bytte leverandør. Liker at jeg kan følge forbruk og kostnad på app daglig.
Jeg ble lurt med Lik betaling og det er mange som jeg skjenner ble lurt det samme. De gir deg første og andre måned grei priser og da begynner de heve opp prisen. Meget dårlig kundeservice og behandling. De har også lurte meg med hjemme lading, i kontrakten stor at med montering men, det er bare tull de festet på veggen i garasjen min og koblet til stikkontakten. Jeg skjønte etter kant at de hadde ikke laget eget kurs for hjemme laderen. Jobben ble gjort av Bravida og de nektet feil koblingen selvfølgelig og Fortum ville ikke ta ansvar heller. Aldri mer Fortum og aldri mer Bravida. Saken ble sendt til forbrukertilsynet.
Enkel nettside, god kundeservice. Det er alltid mulig å få et tilbud fra de når du ønsker.
Som alle strømleverandører, luringer. Dere er ute etter å suge mest mulig ut av det som skulle være arvesølvet vårt, for å dele ut overskuddet (som burde gå tilbake i form av lavere priser) til aksjonærer og meglere med skyhøy provisjon. Jeg må bare velge mellom de minst griske...
Ble kontaktet av en snakkesalig selger som overbeviste meg til å skifte. Strømforbruket mitt skulle loggføres en viss tid og jeg skulle da få tilbud om avtale som skulle være den beste i markedet og for min bolig. Sjekket avtalen opp mot over 50 andre i markedet og den kom på over 40 plass.. Tok kontakt og fik da mulighet til å skifte avtale. Fikk aldri svar på hvorfor jeg ikke fikk dette tilbudet med en gang. Det nye tilbudet var betydelig bedre men langt fra det beste i markedet. Jobber nå med å skifte og anbefaler ikke Fortum eller andre lurendreiere i dette markedet..