Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De har sendt meg faktura for hele november når jeg var kunde i Ishkraft. Jeg spørrte Fortum om pris for strøm 29 november. De sendt meg faktura fra 1.11 til 1.12. Det er veldig dumt. Jeg har betalt faktura til Ishkraft for hele november og fant også faktura fra Fortum. Begge 2 skrevet meg at jeg brukt da 1455, 70 kWh. Skjønner ikke hvorfor jeg må betale også til Fortum.
Får ikke regning fra dem, men inkassovarsel uten at de har sendt regning. Sentralbord er lite kundevennlig og inkompetente.
Sensitiv informasjon. Påslag med lite informasjon .
Etter test på bytt.no fant de ut at jeg ville spare alt for lite til å bytte leverandør. Liker at jeg kan følge forbruk og kostnad på app daglig.
Jeg ble lurt med Lik betaling og det er mange som jeg skjenner ble lurt det samme. De gir deg første og andre måned grei priser og da begynner de heve opp prisen. Meget dårlig kundeservice og behandling. De har også lurte meg med hjemme lading, i kontrakten stor at med montering men, det er bare tull de festet på veggen i garasjen min og koblet til stikkontakten. Jeg skjønte etter kant at de hadde ikke laget eget kurs for hjemme laderen. Jobben ble gjort av Bravida og de nektet feil koblingen selvfølgelig og Fortum ville ikke ta ansvar heller. Aldri mer Fortum og aldri mer Bravida. Saken ble sendt til forbrukertilsynet.
Enkel nettside, god kundeservice. Det er alltid mulig å få et tilbud fra de når du ønsker.
Som alle strømleverandører, luringer. Dere er ute etter å suge mest mulig ut av det som skulle være arvesølvet vårt, for å dele ut overskuddet (som burde gå tilbake i form av lavere priser) til aksjonærer og meglere med skyhøy provisjon. Jeg må bare velge mellom de minst griske...