Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Fortum
3.5
1 140 verifiserte omtaler

Fortum omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
1 140 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#14
Utmerket
Fortum er rangert
#14 av 82 strømselskaper
47%
Middels
47% anbefaler Fortum
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 140 omtaler om Fortum

FILTRER OMTALER
373
161
83
68
455
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fortum
Fortum har 1 140 verifiserte omtaler på Bytt.no

Svindel om faktura

Omtale av  Karolina

De har sendt meg faktura for hele november når jeg var kunde i Ishkraft. Jeg spørrte Fortum om pris for strøm 29 november. De sendt meg faktura fra 1.11 til 1.12. Det er veldig dumt. Jeg har betalt faktura til Ishkraft for hele november og fant også faktura fra Fortum. Begge 2 skrevet meg at jeg brukt da 1455, 70 kWh. Skjønner ikke hvorfor jeg må betale også til Fortum.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fortum?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Lite kundevennlig sentralbord.

Omtale av  Frode K

Får ikke regning fra dem, men inkassovarsel uten at de har sendt regning. Sentralbord er lite kundevennlig og inkompetente.

Juger

Omtale av  Inge O. K. J

Sensitiv informasjon. Påslag med lite informasjon .

Test av nåværende strømavtale

Omtale av  Vigdis

Etter test på bytt.no fant de ut at jeg ville spare alt for lite til å bytte leverandør. Liker at jeg kan følge forbruk og kostnad på app daglig.

Avtalen Lik pris/ Hjemme lader

Omtale av  Dairo

Jeg ble lurt med Lik betaling og det er mange som jeg skjenner ble lurt det samme. De gir deg første og andre måned grei priser og da begynner de heve opp prisen. Meget dårlig kundeservice og behandling. De har også lurte meg med hjemme lading, i kontrakten stor at med montering men, det er bare tull de festet på veggen i garasjen min og koblet til stikkontakten. Jeg skjønte etter kant at de hadde ikke laget eget kurs for hjemme laderen. Jobben ble gjort av Bravida og de nektet feil koblingen selvfølgelig og Fortum ville ikke ta ansvar heller. Aldri mer Fortum og aldri mer Bravida. Saken ble sendt til forbrukertilsynet.

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

God kundeservice og pris er ok

Omtale av  Kjell

Enkel nettside, god kundeservice. Det er alltid mulig å få et tilbud fra de når du ønsker.

luringer

Omtale av  Bjørn

Som alle strømleverandører, luringer. Dere er ute etter å suge mest mulig ut av det som skulle være arvesølvet vårt, for å dele ut overskuddet (som burde gå tilbake i form av lavere priser) til aksjonærer og meglere med skyhøy provisjon. Jeg må bare velge mellom de minst griske...

Fortum har 1 140 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fortum mener
Har tilegnet profilen
Fortum deltar på Bytt.no

Fortum har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Fortum besvarer omtaler

Fortum har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Fortum ønsker tilbakemeldinger

Fortum benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR