Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mins jeg hadde fast pris hvar faktura jeg for det må ha Svindel, og det har øket mnd pris etter 3. jeg må ringe hvar faktura til å opprette filen og aldre jeg for det på e post… Har øket bindingstid uten å si i fra…
Selskapet har den verste kundebehandlingen jeg har opplevd! Kunderådgiverne hos Fortum avbryter når du prater, har en svært dårlig attitude og har faktisk ledd hånlig av et spørsmål jeg hadde. I tillegg har de ikke holdt hva de lovet (sende meg e-post, ringe tilbake), så de gir tydeligvis fullstendig F i kundene sine! Jeg bytter strømleverandør omgående!
Vanskelig å få kontakt, dårlig nettkomunikasjon. Får ikke tilsendt faktura , må hente selv på " min side"., når jeg kommer inn. Hyggelig betjening når man først får kontakt. - Og selvfølgelig meget misfornøyd med de sinnsyke strømprisene.
Ikke tror på det dem sei når dem ringe og tilby deg den billigste strøm avtale i Norge. Dem lurer folk!!!!
Fikk 3 tilbud fra Eco da kun 1 ringte Fortum. Han selgeren var enig i min påstander og forklaringer iht LOS og mente at Fortum var et bedere valg. 10 Dec 2021 startet prøve måned. Etter en måned skulle vedkommende ringe tilbake og vi skulle ser på den beste løsningen ifm mitt forbruk, mm. Har ikke hørt et pip fra de. Jeg går da inn på Strømpris no som er drevet av Forbrukerrådet, og finner ut at flere har opplevde noe lingnende, eller prisen de mottar er ikke det samme some er blitt forspeilet. Dette er ren misbruk og fanteri om ikke Fortum ikke tar kontakt med kundene sine, som det gjenspeiles fra flere kommentare i Forbrukerrådet. 1. hold dere langt vekk fra "eco ekspertene" og 2. Fortum.
Det har aldri vært feil eller annet tull fra Fortum og tilbudene er godt beskrevet på weben.
Gir anbefaling om "Fortum stabil" som er en kostbar avtale sammenlignet med spot. Styr unna.