Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk henvendelse som følge av at jeg hadde startet enkeltmannsforetak. Det var utrolig mange faktorer som en måtte forholde seg til. Derimot var det enkelt å se at strømregningen gikk opp til bytte. Dette var i sommer
Mye rot,uteblivende fakturering,ikke samsvar med lik betaling og faktura.svarer ikke på hendvendelser på flere uker..
Bestilte strømavtale med KUN strøm av fortum, dagen etter ringte en ansatt og ville pakke på ekstrapakker. Takket nei men fortum aktiverte likevel ekstrapakker i strømavtalen. Tok kontakt via mail og fikk avlyst alle ekstrapakker fra fortum, likevel har de fakturert ekstrapakker for 49kr mnd i regningene mine. Dette er IKKE greit. Styr unna!! Uryddig og uærlig med uproffesjonelle ansatte
Har nylig byttet til Fortum, og er veldig fornøyd så langt
Som over. Når en tilskriver et selskap om forespørsler forventer en også svar
De tar kontakt etter at jeg har sagt opp avtalen. Fortum spør om jeg har flyttet. Når jeg bekrefter at jeg har byttet strømselskap pga pris kommer de med svaret: « Du får se hvordan det blir utover da». Lite hyggelig telefonsamtale som jeg ikke har bedt om.
Hadde lik betaling fra mai 2020til juli 2021 Fikk faktura på 10000 kroner uten noen form for detaljer bare en ren tekst fra en som jobber i kundeservice. Da jeg ringte inn for å bestille min avtale var jeg klar over hva jeg ville ha lik betaling med realistisk regulering fra å ha betalt 300kr til å måtte betale 1800kroner sa jeg selvfølge opp avtalen. Nå har jeg ikke tilgang til min fortum konto eller tidligere faktura. Men ser at fortumfra mai20 til juni 21 har helt klar tapt på meg. Så for å tjene inn på meg som kunde regner de at jeg må betale 10k. Men ku kalkulert forbuk fra par måneder ikke hele året. Dett er absolutt å lure kundene sine og jeg håper virkelig disse går konkurs ! Ikke finn på å verve flr æ få lavere strøm !