Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lurte meg trill rundt og veldig dårlig kundeservice. Ubrukelig selskap. Holder tilbake informasjon bare for å få gjennomført et salg av en enkel liten selger.
Alle selskaper som tilbyr strøm kan ikke sende avtale per epost. Har sagt det flere ganger men selgeren ønsket ikke å høre på meg. Til slutt selger har lagt tlf. Skam Fortum!
Fortum bruker lister for ny etablerte firma. De ringer deg og sier du har mulighet til å få firdelene med deres beste bedrifts abnomang på privat huset. Men i realiteten lurer de deg med å oppgi priser uten mva og fjerner alle dine forbruker rettigheter. Det er en av de dårligste erfaringer jeg har hatt med en leverandør. Det går heller ikke an å se dinw kostnader på strøm. Siden deres bedrifts portal ikke har app eller strømpriser for den private bedriftsavtalen. Håper ingen andre blir lurt.
Forstår av andre omtaler her at Fortum har et pågående salgsapparat. Har ikke denne erfaringen med dem selv ettersom jeg har vært kunde i mange år. Vil bare si at jeg har en helt grei avtale prismessig. God oversikt over forbruk og Fortum har et bra belønningsprogram som gir deg penger tilbake på strømregningen om du tar en mijøutfordring hver måned. Kundeservice er også lett tilgjengelige og hyggelige å snakke med. Alt i alt er jeg godt fornøyd.
Ble oppringt av en selger for 2 uker siden, tilbydde meg frysavtale på 2.98 pr kWh i de 2 neste måndene, med dagens priser så tenkte jeg jackpot, ja takk. Han sa du er kunde fra og med nu!! Det viste seg at det ikke stemte og at jeg kunde 10 dager senere i stedet. Når jeg nå ringer kundesenter og spør om hva som skjer med frysavtalen på 2.98 sier de at det kan de ikke garantere og at fortum jobber med saken med å løse problemet for de nye kundene. Så sier jeg Ahaa så det er flere en meg som har blitt juger til? Ja svarer hun og sier at vi jobber med å få inn de kundene på den prisen de har blitt lovet. Jeg venter fortsatt på svar, tibber abonnementet er sagt opp og jeg går uviten om hvilken pris jeg har nå. Dette er ren svindel og utnyttelse av sårbare strømforbrukere. Jeg har bedt om å få tilsendt samtalen som ble tatt opp, de sier at de sliter med å finne den. Jeg lover at jeg ikke gir meg i denne saken!!!!
Fant oss plutselig fanget i en ugunstig lik betalingsavtale hvor selger underkommuniserte justeringer i markedet på en tydelig måte. Mye rot med bytte av lik betalingsleverandør fra Fortum til Tellier. Dårlig kommunikasjon her også.
Svært pågåande og aggressiv telefonselgar. Påstod at Forbrukerrådet anbefalte fastprisavtalen deira, at den var kåra til den beste strømavtalen. Skikkeleg dårleg oppleving!