Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gir meg aldri fred. Ringer opp gang på gang fra forskjellige nummer for å prakke på meg drit jeg ikke ønsker. Ber de slutte å ta kontakt hver gang. Men de er så skamløse at det hjelper ikke
Selv om jeg er kunde hos Fjordkraft, ble jeg for snart 1 år siden i tillegg kunde hos Fortum(uten å vite det!!). Jeg hadde da to strømavtaler,noe som ikke skal være mulig ifølge Forbrukerrådet. Når jeg oppdaget det ville jeg si opp, noe som ikke visste seg å være så lett. Fortum medgikk etter mye om og men, i januar i år at det var gjort en feil og reversert strømavtalen. Men fortsatt holder de igjen pengene som er trukket fra min konto. Etter utallige telefoner står jeg fortsatt her på stede hvil, og får jeg ikke oppgjøret. De er unnvikende, svarer ofte diffust og følger ikke meg opp. For meg har dette krevd utrolig mye unødig timer på telefon, kjenner meg maktesløs. Jeg stiller spørsmål, er dette lov?Jeg ble for snart 1 år siden kunde hos Fortum(uten å vite det!!). Jeg hadde da to strømavtaler,noe som ikke skal være mulig ifølge Forbrukerrådet. Fortum medgikk etter mye om og men at det var gjort en feil og reversert strømavtalen. Men fortsatt holder de igjen pengene som er trukket fra min konto. Etter utallige telefoner får jeg ikke oppgjøret. De er unnvikende, svarer ofte diffuse. Er dette lov?
Har kort erfaring for vurdering. Virker bra vedr. kundeservice og min side app.
Kona ble oppringt av selger derfra som lovet en avtale uten månedsgebyr, påslag og statlige avgifter første 2 mnd. Når vi spør om prisoversikt får vi beskjed om at den får vi når vi aksepterer avtalen og at vi kan bruke angreretten dersom vi ikke er fornøyde. Kona går på, men vi ser jo i ettertid at statlige avgifter blir lagt på nettleia, og ikke selve strømmen. Benytter angrerett, men de evner ikke å registrere, slik at jeg må benytte 2 dagers oppsigelse for å komme tilbake til mitt opprinnelige selskap.
norges dårligste strøm selskap som finnes størrste svindla i norge lurer kundene sine bevist kommer med villende å sier at dem skal billigere strøm alt det dem sier er bare jug.
Fortum får det til å se ut som dette er en fastprisavtale. Skal du forsette å være kunde hos Fortun så hold deg til Spot-avtale og dropp " Lik pris" - tullet.(Da vet du aldri hva sluttprisen blir.)
Var ikke klar over tilleggene på forhånd. Alt i alt ikke en billig avtale!