Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vanskelig å få kontakt, dårlig nettkomunikasjon. Får ikke tilsendt faktura , må hente selv på " min side"., når jeg kommer inn. Hyggelig betjening når man først får kontakt. - Og selvfølgelig meget misfornøyd med de sinnsyke strømprisene.
Ikke tror på det dem sei når dem ringe og tilby deg den billigste strøm avtale i Norge. Dem lurer folk!!!!
Fikk 3 tilbud fra Eco da kun 1 ringte Fortum. Han selgeren var enig i min påstander og forklaringer iht LOS og mente at Fortum var et bedere valg. 10 Dec 2021 startet prøve måned. Etter en måned skulle vedkommende ringe tilbake og vi skulle ser på den beste løsningen ifm mitt forbruk, mm. Har ikke hørt et pip fra de. Jeg går da inn på Strømpris no som er drevet av Forbrukerrådet, og finner ut at flere har opplevde noe lingnende, eller prisen de mottar er ikke det samme some er blitt forspeilet. Dette er ren misbruk og fanteri om ikke Fortum ikke tar kontakt med kundene sine, som det gjenspeiles fra flere kommentare i Forbrukerrådet. 1. hold dere langt vekk fra "eco ekspertene" og 2. Fortum.
Det har aldri vært feil eller annet tull fra Fortum og tilbudene er godt beskrevet på weben.
Gir anbefaling om "Fortum stabil" som er en kostbar avtale sammenlignet med spot. Styr unna.
Jeg ble over telefon lovet en pris på 83 øre kwt som viste seg være rent tull. Jeg sendte klage mail som de ikke svarte på. Etter 6 uker sendte jeg ny mail med elklagenemnda som mottager i tillegg. Da fikk jeg svar etter 5 timer bare med svada bortforklaringer, bl.a at mailen var kommet til feil mailbox. Jeg får ikke tilgang til opptak av telefonsamtalen der de beviselig lover meg en pris på 83 øre kwt som en maks pris. Jeg betaler nå 196 øre kwt At de tar 99kr for å sende meg mail med faktura er heller ikke ok. Værste bedriften jeg har vært borti. Styr unna
Bestilte Fortum Trygg i juni 2021 på kr 1060,- (!) burde skjønt at her var noe rart. Deretter avregning i november på kr 5500,-. Byttet så til motkraft i desember, og fikk ny avregning på kr 15000,-. Sendte enslige m forslag om nedbetaling og evt gå tilbake som kunde. Aldri fått svar på e-post (første avregning ble betalt i helhet for 3 dager siden da jeg ikke hørte noe og betalte v første anledning. I dag fikk jeg varsel om inkasso fra Lowell på kr 9.000,-! Feige udugelige Fortum sier jeg. Lureri og elendig service.