Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble kontaktet av en snakkesalig selger som overbeviste meg til å skifte. Strømforbruket mitt skulle loggføres en viss tid og jeg skulle da få tilbud om avtale som skulle være den beste i markedet og for min bolig. Sjekket avtalen opp mot over 50 andre i markedet og den kom på over 40 plass.. Tok kontakt og fik da mulighet til å skifte avtale. Fikk aldri svar på hvorfor jeg ikke fikk dette tilbudet med en gang. Det nye tilbudet var betydelig bedre men langt fra det beste i markedet. Jobber nå med å skifte og anbefaler ikke Fortum eller andre lurendreiere i dette markedet..
Er fornøyd med Fortum. Bra tilbakemeldinger. Vet ikke om spotavtalen min er den beste strømavtale. Ønsker tilbakemelding fra Fortum om min strømavtale er den rimligste
veldig dårlig forklart hvilke fordeler/ulemper en fastprisavtale har kontra spotpris og variabel pris. Hvordan vil ett årsoppågjør bli seende ut for mitt vedkomende basert på den historikken dere har? Ser gjerne ett eksempel på hvordan dere behandler forskuddsinbetalingen opp mot faktisk forbruk. Dere må gi en god forklaring på hvorfor deres leveranser blir opp mot vel kr 10000 dyrere i året samlignet med enkelte andre leverandører.
Det er en fin avtale. Jeg har lik pris sånn at jeg betaler det samme hver måned.
Lik pris klarer de ikke å holde kontrollen på, de gjør ingenting med månedsbeløp før man selv sier i fra at det er for lavt. Fikk til svar fra kundeservice at det var jeg som hadde valgt lik betaling, så jeg fikk skylde meg selv for at jeg hadde betalt for lite. Aldi mer Fortum.
Bestilte likpris for ett år tilbake. Noe som fungerte ok de første månedene. Så ble månedsfakturaene fra Fortum høyere og høyere! Plutselig flere tusen per mnd. Jeg sa da opp strømselskapet, og byttet til ett bedre selskap. Verste var at jeg da fikk en sluttfaktura på nærmere 6000,- i tillegg til månedlig strømfaktura på 3000,- Føler meg svært lurt!! Anbefaler absolutt ikke Fortum, styr unna!
Fortum har valgt å skule seg fra sine kunder - fins ikke noen steder å rette en klage til. Deres kundesenter er bemannet med folk uten etternavn og som ikke svarer til noen. De sier at deres instruks er å ikke levere ut kontakt informasjon til noen ansvarlige på Fortum. Det er ille !