Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Innpåsliten dørselger som skal bære veldig glad ikke jeg var her når han lurer min snart 90 år gamle mor rundt med lovnader om billig strøm. I tillegg til en av verdens dårligste kundeservice som kun har åpent hverdager fra 8-16. gjett om dere skal få høre fra meg på mandag.
Alle løsningene er laget slik at det skal være vanskelig å se hva du faktisk betaler. Helt fra starten registrerte jeg avtalegiro, men de begynte å sende meg papirfaktura etter første avtalegiro. Jeg var misfornøyd og byttet til et annet firma. Da ringte de meg opp og lovet billigere avtale og ingen papirfaktura. Aldri har jeg opplevd et firma i Norge som er så uforskammet med å gjemme detaljer med hva du betaler, legger på ekstra kostnader uten å si noe, hever prisen uten å fortelle deg til hva og pushe scam avtaler
Fortsetter å sende papirfaktura - og ta gebyr for dette! - selv etter gjentatte henvendelser om at jeg ikke vil ha det.
Ble lurt inn i en bedriftsavtale, selv om jeg understreket at det er en privatadresse. Det ble ikke oppgitt noen avbestillingstid i tilbudet. Først når jeg sa opp avtalen, får jeg beskjed om at det er 12 måneders oppsigelsestid. De bruker 4-6 uker å svare på mail, og først etter at jeg har purret dem 2-3 ganger. Prisen er også blandt de høyeste ihht testen på bytt.no, men det er ikke viktigst. Her er det kundeservicen og det jeg oppfatter som bevisst lureri/svindel som er det verste. STYR UNNA!
Abonnent jeg opprinecrlig hadde ble erstatte med en som er dårligere. De sier selv det er bedre for kunden, men det er uforståelig.
Vanlig dårlig service og lurer kunder sin .dårlig behandlet kunder sin .jeg ble lurt. Jeg bel dårlig behandlet av hele selskapet.
Ringte og snakket med en kar som er skikkelig sta! Han har ingen kunskap om kundeservice. Så ubehagelig.