Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har gode erfaringer med dem, men syntes at det er alt for gale at de tydeligvis ikke har noen "på vakt" i helgen. Det er ikke mulig å logge inn og dette har vært ett problem over ett døgn nå. Det er ingen uttalelser fra de om det, hverken på FB eller nettsidene deres.
Hei Hans, Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester og funksjoner , og setter derfor stor pris på at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding om dette. Vi tar slike tilbakemeldinger til oss og jobber kontinuerlig med å forbedre oss som strømleverandør. Vi la ut informasjon på våre nettsider så fort vi oppdaget feilen. Beklager så mye for ulempen problemet med appen medførte. Vi takker for tålmodigheten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Ille, virkelig ille. Kunde oppfølging... fra helvete...ikke mye hyggelig...
Hei Morten, Det er synd å høre du har hatt negativ erfaring i møte med vårt kundesenter. Vi vedsetter kundetilfredshet og ønsker at våre kunder skal en positiv opplevelse med Fortum som strømleverandør. Vi ønsker virkelig å undersøke saken nærmere. Hadde satt stor pris på om du kontaktet oss direkte på telefon 21494949 eller epost [email protected]. Vi ser frem til å høre fra deg og håper at vi får mulighet til å gjenopprette tillit. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Mye oppringninger med tilbud om å kjøpe ekstra produkter, veldig irriterende. De gir heller aldri opp, ringer og ringer. Appen er ofte utetilgjengelig pga innloggingsproblemer.
Hei Bente, Vi beklager på det sterkeste for den negative opplevelsen du har hatt med å bli ringt av våre selgere. Vi forstår at hyppige telefonsamtaler kan være frustrerende. Du kan enkelt reservere deg mot telefonsalg fra våre nettsider. Dette vil sikre at du ikke mottar flere henvendelser fra våre selgere på telefon. Vi hadde dessverre problemer med Fortum-appen/Min Side, men dette er heldigvis løst. Du kan logge inn igjen ved å starte appen/ nettleseren på nytt. Tusen takk for tålmodigheten Bente! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
alltid tull med faktura. ble solgt avtale med hemmeligholdte vilkår. fortum nektet for at selgeren sa det han hadde sagt, salgspitchen hans var grunnlaget for inngåelse av avtalen.
Hei Sebastian, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi beklager på det sterkeste at du har hatt en negativ opplevelse. Din tilbakemelding er svært verdifull for oss, og vi ønsker å undersøke saken nærmere. Gjerne kontakt oss på telefon 21494949 eller epostadressen [email protected]. Vi ser frem til å høre fra deg og håper vi får mulighet til å gjenopprette tillit. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Det jeg trenger er trygg el-tilførsel alltid til en bra pris.
Hei Kolbjørn, Tusen takk for fin omtale:) Hyggelig å høre du er fornøyd med Fortum som din strømleverandør. Vi setter pris på deg som kunde, og gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte:) Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Lik betaling er bra og passer meg godt. Jeg føler meg trygg og ivaretatt
Hei Odd, Tusen takk for fin omtale av oss som din strømleverandør:) Det er alltid hyggelig å høre at våre tjenester oppfyller dine forventninger og behov. Dine positive ord motiverer oss til å fortsette å levere kvalitet og forbedre oss ytterligere. Vi takker for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Vervet en venn da Fortum hadde vervekampanje, men fikk ikke fratrekk på faktura selv om vedkomende vervet seg og er kunde i dag. Føler meg lurt!
Hei Gezim, Tusen takk for tilbakemeldingen. Det kan være én av følgende årsaker til at du ikke har mottatt ververabatten din når du har forsøkt å verve noen: 1. Den du vervet byttet strømleverandør igjen før det var gått én måned. 2. Den du forsøkte å verve har ikke akseptert invitasjonen din. 3. Den du vervet har ikke fått oppstart på strømavtalen sin (se Hvorfor er jeg ikke blitt kunde?). 4. Den du vervet har en en aktiv strømavtale, men dette skjedde etter at fakturaen din ble produsert. Du vil da få rabatten på din neste faktura. 5. Den du vervet var allerede kunde fra før av på det aktuelle strømanlegget. Gjerne kontakt oss direkte på epost [email protected] eller telefon 21494949 så kan vi undersøke saken nærmere. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm