Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fortum har valgt å skule seg fra sine kunder - fins ikke noen steder å rette en klage til. Deres kundesenter er bemannet med folk uten etternavn og som ikke svarer til noen. De sier at deres instruks er å ikke levere ut kontakt informasjon til noen ansvarlige på Fortum. Det er ille !
Ved innmeliding kom en link til å bli med i belønningsprogrammet deres der jeg så at det var muligheter for flere opptjeninger av 24 timers gratis strøm samt at ved innmelding skulle jeg motta 24 timers gratis strøm. De sendte en epost der det fremkom at jeg hadde mottatt strøm i 24 timer uten der å opplyse om at dette blir trekt fra neste år. Det var vanskelig å finne vilkårene til denne opptjeningen da linken er i samme skrifttype og farge som resten av siden uten at det er synlig at dette er en link. Virker som de ønsker at folk skal bli lurt.
Fra første faktura har beregnet kw vært feil og jeg har fått alt for store fakturaer, hadde jeg ikke fulgt med hadde de svindlet meg for over 20000 kr på noen få mnd. Har byttet strømselskap, men får likevel fakturaer fra de fortsatt! De har sendt meg minusfakturaer siden august og bekreftet på tlf at alt er oppgjort og avsluttet, men likevel får jeg fortsatt fakturaer fra de og sist nå så mente de at jeg skyldte de 5000,- !!! Kan noe befri meg fra dette forferdelige strømselskapet vær så snill!!!
god erfaring med dem, enkelt å forstå regningen hver måned
Jeg har nå fått en rekke telefonoppringninger fra denne bedriften. Vedkommende legger på når jeg tar telefonen. På den positive siden har jeg da på en måte også sluppet telefonsalg-mas og opplevelser som andre nevner i sine omtaler, selv om jeg klart ville ha foretrukket at Fortum ikke ringte i det hele tatt. Jeg har nå blokkert nummeret.
Pågående selgere som kun er ute etter å selge dårlige avtaler med bindingstid til bedrifter siden en da ikke har angrerett eller samme reglene rundt bindingstid.
Jeg har vansker med mine sider i Fortum service, tidligere Fjellinjen. Det er svært vanskelig å komme i kontakt med kunderådgiver. Jeg var nr 56 i køen og med en ventetid uendelig lang. Det er bare en Chatterobot som ikke kan gi mer spesifikke svar på spørsmål. Hvor er en epost adresse en kan benytte. Dette må bli bedre, raskt