Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fortum er ryddige og gode. De har gode priser som ikke er altfor dyre, men tilbyr mange gode tjenester gratis. De har utmerket og tilgjengelig kundeservice!
Hei, Danny Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Godt å høre at du er fornøyd med våre tjenester og kundeservice! Vennlig hilsen Fortum Strøm
vanskelig å få kontakt med dere på tlf. Har forsøkt å ringe mange ganger. Veldig lang ventetid.
Hei Istvan, Takk for din tilbakemelding! Vi beklager dette. Vi jobber med å forkorte den lange ventetiden som har oppstått noen ganger, for å gi raskere og mer effektiv service. I mellomtiden, vurder gjerne alternative kontaktmetoder som e-post, sosiale medier eller chat. Med vennlig hilsen Fortum Kundesenter //Bahar
Er meget fornøyd med Fortum. Har ikke hatt bruk for trygg hverdag enda, heldigvis. Trenger smartlading på min Peugeot e-2008. Ellers ingenting å klage på.
Hei. Så fint å høre at du er fornøyd med Fortum og tilleggstjenestene du har. Takk for tilbakemeldingen! Ha en god dag. Vennlig hilsen Fortum Strøm
Er kjempefornøyd med Fortum, men denne forsikringen av strømregningen er bare tull og tøys om du et uheldig å havner på AAP 👎
Hei Jens, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du er fornøyd med våre tjenester. Når det gjelder Trygg Hverdadg, forstår vi at dette ikke passer for alle våre kunder. Vårt mål er å tilby fleksible løsninger som kan tilpasses ulike behov og livssituasjoner. Vi tar din tilbakemelding til etterretning og vil bruke den til å vurdere hvordan vi kan forbedre og tilpasse våre tilbud i fremtiden. Med vennlig hilsen Fortum Kundesenter //Bahar
har avbestilt at jeg er garantert samme pris hver mnd. ikke bestilt. har fått dette enda en gang. 69 kr ekstra i mnd. Jeg har ikke bestilt dette og ber om at det avsluttes og at jeg får igjen ekstrautgiftene
Hei, Kari Takk for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 21 49 49 49 eller på e-post [email protected] så vi kan se hva slags tjeneste det dreier seg om, og hva som har skjedd. Håper å høre fra deg! Vennlig hilsen Fortum Strøm
Føler meg lurt. Etter en hyggelig samtale med gode argumenter for en noe bedre strømavtale så gikk jeg inn i en avtale ved å skrive OK på SMS (bedrifts avtale via enkeltmannsforetak for husstanden) Det sms en sa som vi ikke snakte om var at det var 12mnd oppsigelses tid for avtalen. Føler meg helt fullstendig lurt.
Liker Fortum, syns det er et godt selskap og være i. Hilsen fornøyd kunde
Hei. Godt å høre at du trives som vår kunde! Vennlig hilsen Fortum Strøm.