Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er kjempefornøyd med Fortum, men denne forsikringen av strømregningen er bare tull og tøys om du et uheldig å havner på AAP 👎
Hei Jens, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du er fornøyd med våre tjenester. Når det gjelder Trygg Hverdadg, forstår vi at dette ikke passer for alle våre kunder. Vårt mål er å tilby fleksible løsninger som kan tilpasses ulike behov og livssituasjoner. Vi tar din tilbakemelding til etterretning og vil bruke den til å vurdere hvordan vi kan forbedre og tilpasse våre tilbud i fremtiden. Med vennlig hilsen Fortum Kundesenter //Bahar
har avbestilt at jeg er garantert samme pris hver mnd. ikke bestilt. har fått dette enda en gang. 69 kr ekstra i mnd. Jeg har ikke bestilt dette og ber om at det avsluttes og at jeg får igjen ekstrautgiftene
Hei, Kari Takk for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 21 49 49 49 eller på e-post [email protected] så vi kan se hva slags tjeneste det dreier seg om, og hva som har skjedd. Håper å høre fra deg! Vennlig hilsen Fortum Strøm
Føler meg lurt. Etter en hyggelig samtale med gode argumenter for en noe bedre strømavtale så gikk jeg inn i en avtale ved å skrive OK på SMS (bedrifts avtale via enkeltmannsforetak for husstanden) Det sms en sa som vi ikke snakte om var at det var 12mnd oppsigelses tid for avtalen. Føler meg helt fullstendig lurt.
Liker Fortum, syns det er et godt selskap og være i. Hilsen fornøyd kunde
Hei. Godt å høre at du trives som vår kunde! Vennlig hilsen Fortum Strøm.
God info. Pris virker Ok i forhold til andre strøm selskap. Ikke noe å klage på 😄
Hei Tusen takk for hyggelig omtale, det er godt å høre! Ha en fin dag videre. Hilsen Fortum Strøm
Beste beslutning jeg har tatt da jeg byttet strømleverandør til Fortum. Har aldri hatt så lave regninger som nå. Så jeg anbefaler Fortum av hele mitt ❤️.
Hei, Kjersti Tusen takk for den gode tilbakemeldingen. Vennlig hilsen Fortum Strøm
Jeg betaler for en avtale som heter prisfrys, som jeg nesten aldri har fått tilbud om. Jeg ser også nå at dere trekker meg for en forsikring som jeg slett ikke har bedt om. Det eneste jeg er fornøyd med er lade appen til bilen. Den virker utrolig nok!
Hei Takk for at du har gitt en tilbakemelding. Kontakt oss gjerne på telefon 21 49 49 49 eller på e-post [email protected] så vi kan se på din avtale, og hva som har skjedd. Vi i Fortum ønsker at alle våre kunder skal ha full oversikt over hvilke avtaler og eventuelle tilleggstjenester de har. Vennlig hilsen Fortum Strøm