Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fortsetter å sende papirfaktura - og ta gebyr for dette! - selv etter gjentatte henvendelser om at jeg ikke vil ha det.
Ble lurt inn i en bedriftsavtale, selv om jeg understreket at det er en privatadresse. Det ble ikke oppgitt noen avbestillingstid i tilbudet. Først når jeg sa opp avtalen, får jeg beskjed om at det er 12 måneders oppsigelsestid. De bruker 4-6 uker å svare på mail, og først etter at jeg har purret dem 2-3 ganger. Prisen er også blandt de høyeste ihht testen på bytt.no, men det er ikke viktigst. Her er det kundeservicen og det jeg oppfatter som bevisst lureri/svindel som er det verste. STYR UNNA!
Abonnent jeg opprinecrlig hadde ble erstatte med en som er dårligere. De sier selv det er bedre for kunden, men det er uforståelig.
Vanlig dårlig service og lurer kunder sin .dårlig behandlet kunder sin .jeg ble lurt. Jeg bel dårlig behandlet av hele selskapet.
Ringte og snakket med en kar som er skikkelig sta! Han har ingen kunskap om kundeservice. Så ubehagelig.
Foretak som jeg er medeier i har fått fakturaer og purringer for strøm som gjelder et privat bolighus. Vi har gitt beskjed tilsammen 4 ganger, og likevel sendes faktura feil. Vedkommende som jeg ringte takket for at jeg sa fra, men en måned etter kommer inkassovarsel..De hadde gjort samme feil mht nettleie, men her ryddet nettleverandør opp i feielen umiddelbart, og ringte til og med og beklaget at Fortum kunne gjøre sånne feil når de får nye kunder. Helt amatørmessig. IH
Feil på faktura, ekstra administrasjons tillegg som ikke var avtalt. Kundeservis svarer ikke.