Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Opplever hjemmeside og app som svært oversiktlig og enkel. Er trygg på at jeg har tatt det beste valget av strømleverandør.
Hei Tone, Takk for den positive tilbakemeldingen! Vi er glade for å høre at du finner vår hjemmeside og app brukervennlige, og at du er fornøyd med Fortum som strømleverandør. Med vennlig hilsen Fortum Strøm //Bahar
Prisen på Kw/time varierer. De sier at prisen er den de får fra Norpool. Det stemmer ikke da min samboer har en leilighet med pris 104 pr. kw/time. Jeg betaler 119 pr. kw/time.
Hei Lars, Om du ønsker å følge med på spotprisen vil jeg anbefale å besøke Nord Pool sine hjemmesider på www.nordpoolgroup.com. For å få riktig valuta må du endre fra EURO til NOK. Minner også om at Nord Pool oppgir priser uten moms, så du må multiplisere med 1,25 for å få inkludert moms.¨ Vi vil gjerne bistå og hjelpe deg så godt vi kan. Ta gjerne direkte kontakt med oss på telefon 21 49 49 49 eller chat/e-post på vår nettside. Med vennlig hilsen Fortum Strøm
At Jeg får bare en faktura, forutsigbart, god informasjon og kundebehandling.
Hei Ren! Tusen takk for din tilbakemelding. Det setter vi stor pris på! Vi er veldig glad for å høre at du er fornøyd med oss! Med vennlig hilsen Fortum Strøm
Dere er topp, jeg har veldig forøyd med dere, bare fortsett med det
Hei Zeljko! Vi setter stor pris på din tilbakemelding og vi er veldig glad for å høre at du er fornøyd hos oss. Ikke nøl med å ta direkte kontakt med oss dersom du lurer på noe. Med vennlig hilsen Fortum Strøm
Har vært fornøyd kunde hos Fortum en lang periode. Har stort sett hatt Spotpris avtale. Sjekket andre tilbydere over tid, Fortum kommer da godt ut. Alltid korrekte fakturaer til rett tid. Bra App selv om jeg totalt sett syntes den forrige utgaven var bedre. 😊
Hei Bjarne, Tusen takk for din lojalitet og for å dele dine erfaringer med oss. Det er flott å høre at du har vært fornøyd med våre tjenester over tid. Din tilbakemelding om appen er også verdifull, og vi tar alle synspunkter med i betraktning når vi videreutvikler våre digitale løsninger. Takk igjen for din støtte! Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fortum Strøm //Bahar
Fikk god og veldig hyggelig hjelp i dag.God forklaring på det jeg lurte på.
Hei, Wenche Så fint å høre at du fikk god hjelp av kundesenteret. Takk for tilbakemeldingen. Vennlig hilsen Fortum Strøm.
Lover ingen prisendring osv, etter 4 mnd så øker prisene «pga endrede markedsforhold» Bekrefter at bransjen er useriøs
Hei Bjørn, Takk for din tilbakemelding. Vi forstår din frustrasjon angående prisøkningen, og ønsker å forklare situasjonen mer detaljert. Da din avtale ble opprettet, var markedsforholdene annerledes. Siden den gang har det vært betydelige endringer, blant annet med økte strømpriser, høyere renter, og økte transaksjonskostnader. Disse endringene har ført til økte driftskostnader for oss, noe som dessverre har påvirket prisen på strømleveransen. Vi ønsker å understreke at dette ikke er en situasjon unik for Fortum, men en realitet hele strømbransjen står overfor i disse dager. Vårt mål er alltid å tilby konkurransedyktige priser og god service, men i noen tilfeller er vi nødt til å justere prisene for å reflektere de økte kostnadene vi møter. Uavhengig av prisøkningen, er vi fortsatt forpliktet til å forsette å levere kvalitetstjenester til våre kunder. Med vennlig hilsen Fortum Strøm //Bahar