Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter å ha sammenlignet Fortum med andre selskaper viser det seg at det er 47 andre leverandører/avtaler som er gunstigere enn spotpris hos Fortum. Beklager men jeg ser ikke hensikten med å betale mer enn det jeg må. Skjerp dere! Skal sies at kundeservicen har jeg vært strålende fornøyd med, og de kan jo ikke noe for at det sitter noen frodigere personer lenger opp i næringskjeden som ønsker å tjene noen ekstra kroner…
Hadde lik Betaling-avtale. Gikk fra leilighet til hus. Skulle si opp avtalen da de sa at vi skyldte fire tusen. Grunnen var da at vi avbrøt midt i året. Rart siden man skal betale mer på sommeren, så den burde i såfall vært på pluss-siden da vi ville si opp i august. Fortsatte avtalen i tro om at dette skulle gjevne seg ut i løpet av året slik de påsto. Viste seg at vi gikk fra minus 4 tusen, til minus 10tusen på tre mnd. De klarer altså ikke å gjøre den eneste jobben de har, å regne ut hvor mye strøm kundene deres bruker. Er ikke dette alt jobben som strøm-selskap innebærer? Jobber i elektriker-bransjen og går aldri fra en kunde uten å fraråde fra å bruke Fortum.
Byttet til Fortum ca. 2 år tilbake fra Fjordkraft. Har så langt vært fornøyd!
De har sendt meg faktura for hele november når jeg var kunde i Ishkraft. Jeg spørrte Fortum om pris for strøm 29 november. De sendt meg faktura fra 1.11 til 1.12. Det er veldig dumt. Jeg har betalt faktura til Ishkraft for hele november og fant også faktura fra Fortum. Begge 2 skrevet meg at jeg brukt da 1455, 70 kWh. Skjønner ikke hvorfor jeg må betale også til Fortum.
Får ikke regning fra dem, men inkassovarsel uten at de har sendt regning. Sentralbord er lite kundevennlig og inkompetente.
Sensitiv informasjon. Påslag med lite informasjon .
Etter test på bytt.no fant de ut at jeg ville spare alt for lite til å bytte leverandør. Liker at jeg kan følge forbruk og kostnad på app daglig.