Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det de driver med er på grensen til ulovligheter. Lurer eldre uten skikkelig språk over telefonen til de dyreste strømavtalene. Når vi fikk hjulpet vår far til å bytte leverandør så han kunne gå fra å betale nesten 3000kr i strøm til 300kr, så ringer de han igjen å setter opp ny avtale hos de som er like dyr! Enhver oppegående person forstår når de prater med min far at han ikke er i stand til å ta en slik avgjørelse! Ikke minst at han ikke klarer å si fulle setninger! Dette er så umoralsk som man får det og ekstremt uprofesjonelt! Vi har sendt de skriflig beskjed om at han ikke er i stand til å gjøre dette over telefonen, men likevel lurer de seg tilbake. Han er også reservert mot telefonsalg.
Kommer ikke inn.Vil ikke godta at vi har felleseie,så jeg måtte tilkalle advokat.Har enda ikke sett om det har hjulpet.
Får ikke svar på henvendelse. Skal være billigere for OBOS- medlemmer, men det er det ikke! Dyr strøm! Bra APP.
Føler meg litt lurt de tok dobbel betaling og meinte at jeg skyldte de penger og det var etter fast avtale
Innpåsliten dørselger som skal bære veldig glad ikke jeg var her når han lurer min snart 90 år gamle mor rundt med lovnader om billig strøm. I tillegg til en av verdens dårligste kundeservice som kun har åpent hverdager fra 8-16. gjett om dere skal få høre fra meg på mandag.
Alle løsningene er laget slik at det skal være vanskelig å se hva du faktisk betaler. Helt fra starten registrerte jeg avtalegiro, men de begynte å sende meg papirfaktura etter første avtalegiro. Jeg var misfornøyd og byttet til et annet firma. Da ringte de meg opp og lovet billigere avtale og ingen papirfaktura. Aldri har jeg opplevd et firma i Norge som er så uforskammet med å gjemme detaljer med hva du betaler, legger på ekstra kostnader uten å si noe, hever prisen uten å fortelle deg til hva og pushe scam avtaler
Fortsetter å sende papirfaktura - og ta gebyr for dette! - selv etter gjentatte henvendelser om at jeg ikke vil ha det.