Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Forhåndsfakturerer og er dyr. Samt at den lurer deg inn på bindingstid. Jeg bytter straks bindingstid er over, om ikke før.
Hei Odd R. N, Om du ikke er fornøyd med avtalen din hos oss ønsker vi gjerne at du tar kontakt med vår kundeservice så vi kan se på avtalen din og finne en løsning på dette sammen. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
I siste faktura for desember måned får jeg regning på 11000kr. For en leilighet på 70kvm, og med vanlig oppvarming.
Hei Erik T, Om du har fått en faktura som ikke samsvarer med det du mener du skal betale ønsker vi gjerne at du tar kontakt med vår kundeservice så vi kan se nærmere på saken din og finne en løsning på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Alt for dyr strømavtale som i tillegg har bindingstid
Hei Kristin, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din leverandør. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] så vi kan se nærmere på saken din. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
En veldig dyktig og imøtekomme kundebehandler og et særdeles positivt møte med kundeservice.
Hei Elisabeth, Takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du skriver om oss. Takk for at du er kunde hos oss! Skulle du ha noe spørsmål må du gjerne ta kontakt med vår kundeservice på [email protected] eller 21 65 10 00. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Skryter til folk man snakker med om strøm og pris. Jeg har bare bra ting å si min strøm selskap
Hei Bjørn O. N, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør! Vi setter kjempestor pris på at du velger å skrive dette til oss. Takk for at du er vår kunde! Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Hver gang jeg ar hatt et spørsmål eller hatt noe annet på hjertet har jeg fått raskt svar på de ting jeg har lurt på👍.
Hei Marit B, Takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du skriver om oss og veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som din leverandør. Ta gjerne kontakt med oss om du skulle ha noe spørsmål ved en senere anledning. Ha en fin dag. Mvh GNP Energy.
Har hatt GNP som leverandør med garantipris i 2 år og er veldig fornøyd. Aldri hatt noe krøll og fått svar hurtig på saker jeg har lurt på. Må velge spot avtale nå på grunn av markedspriser og at en ikke kan få garantipris. Må derfor velge ny leverandør uten bindingstid og med minst påslag. Men skal følge med utover nyåret på hvilke avtaler som blir tilbudt . Mvh Vidar
Hei Vidar M, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som din leverandør! Ta gjerne kontakt med oss om du ønsker tilbud på en spotpris avtale, vi hjelper deg gjerne med å finne en passende avtale. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Veldig fornøyd med Folkepakka nå i disse tider. Vi har hatt lave strømregninger i hele høst/ vinter Også er det hyggelige folk på kundeservice😊
Hei Hege, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos oss! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive til oss. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Det ble lovet forvaltning av strømavtalen som ble sagt at de kjøper inn strømmen da den er billigst. Dette har medført at jeg nå i november har en snittpris på 193øre/kwh selv om det tom på forbrukerrådets side for samme avtale sier at for forrige mnd var en snittpris på denne avtalen på 131øre/kwh. Når du spør om dokumentasjon på disse gode innkjøpene og hvor denne snittprisen kommer fra så får du svar om at dette har de ikke. Jeg er dessverre også bundet til denne forferdelige avtalen i et helt år noe som ikke akkurat gjør saken bedre. Det positive selv om svarene er ubrukelige er at de faktisk svarer på forespørslene.
Hei Rune, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din leverandør. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice så vi kan ta en nærmere titt på avtalen din og komme frem til en løsning. Vi ønsker deg en god dag. Ha en fin dag. Mvh GNP Energy.
Meget hyggelige folk,veldig hjelpsomme Flinke til og hjelpe til. God jul til dere alle.
Hei Grethe J, Takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du skriver om oss. Takk for at du er kunde hos oss! Skulle du ha noe spørsmål må du gjerne ta kontakt med vår kundeservice på [email protected] eller 21 65 10 00. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Oppskrudd pris og må betale kjempemasse for å komme seg ut av elendigheten. Vi ble enig pr. Telefon at jeg skulle over til dem en satt dato, men de fikk meg over med en gang.. Aldri mer
Hei Martin, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din leverandør. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] så vi kan se nærmere på saken din. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Ble lovet spottpris med tak på 50øre da jeg skrev avtale meg GNP og skrev avtale på 5 år men de ser ut som GNP bare kan forandre den etter eget ønske. No er de tredjegangen di prøver å forandre den. De må regnes som avtalebrudd, da den skulle være for å ha forutsigbarhet med strøm regninga
Hei Endre, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din leverandør. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] så vi kan se nærmere på saken din. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Ble oppringt av GNP. Og inngikk en avtale med de, da det skulle koste 2-300 kr hvis jeg ønsket å bryte kontrakten, å bytte tilbake til det jeg hadde /eller til et annet. Da jeg prøvde å bytte, ble jeg oppringt av GNP, og fikk servert en helt annen regning enn 2-300 kr. Det var over kr 2000 hvis jeg brøt kontrakten, så dette selskapet har jeg til 31 mai. Så nei jeg er ikke helt fornøyd med dem pga. dette😒
Hei Nina, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din leverandør. Vi er ikke interessert i å lure våre kunder og man blir informert både muntlig og skriftlig om både avtaletid og bruddgebyr. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice så vi kan se nærmere på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Jeg har Alltid fått god oppfølging av mitt kundeforhold.
Hei Olga H, Takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Takk for at du er kunde hos oss! Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kundeservice med kunnskap. Der de faktisk vet hva de selger.
Hei Dickus, Tusen takk for din tilbakemelding! Vi på kundeservice jobber hver dag for å bli bedre og få mer kunnskap. Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive til oss. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Alltid hyggelige folk, som svarer på det man spør om.
Hei Hege, Så hyggelig at du har tatt deg tid til å skrive til oss, dette setter vi stor pris på. Skulle du ha noe spørsmål må du bare ta kontakt med oss! Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.