Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Kilden Kraft
1.9
921 verifiserte omtaler

Kilden Kraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.9
Dårlig
921 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#82
Forferdelig
Kilden Kraft er rangert
#82 av 82 strømselskaper
26%
Dårlig
26% anbefaler Kilden Kraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 921 omtaler om Kilden Kraft

FILTRER OMTALER
196
46
25
34
620
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Kilden Kraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bra strømleverandør!

Omtale av  Elsbet

Synes de har hjulpet meg når jeg har spurt om fast/ spotpris! Men jeg ønsker jo uansett billigere strømpris!

Svar fra Kilden Kraft
29.12.2021 22:18

Hei Elsbet, Takk for at du skriver til oss. Vi håper du har fått hjelp med din strømavtale, hvis ikke må du gjerne ta kontakt med vår kundeservice på telefon eller e-post. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Useriøse og leverer ikke avtalt pristak

Omtale av  Remy K

Skuffende. Blir advokat mat dette nå!! Lovet pris tak, som tidlig ble justert opp. Nå ble det også fjernet!

Superfornøyd

Omtale av  Nina O

Alltid hyggelig og ringe dere, får hjelp av blide folk. Og prisen er jo fantastisk. Jeg er superfornøyd

Fornøyd med kundeservicen.

Omtale av  Lene B

Hyggelig og imøtekommende kundeservice. Får greit svar på det man lurer på og god hjelp til beste alternativet.

Svar fra Kilden Kraft
29.11.2021 15:15

Hei Lene B, Tusen takk for din fine tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive om oss og takk for at du er kunde hos oss. Skulle du ha noe spørsmål ved en senere anledning må du gjerne ta kontakt med vår kundeservice. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Bindingstid

Omtale av  Siw H

Vær obs GNP har bindingstid tar seg godt betalt hvis du vil ut av avtalen . Du må betale for hver mnd pluss mva . 😡😩😩😩

Svar fra Kilden Kraft
25.11.2021 13:24

Hei Siw H, Det er synd å lese at du har valgt å bytte leverandør. Våre kunder som får tilbud om avtale med avtaletid blir alltid informert både i samtale med selger og skriftlig i etterkant om både avtaletid og bruddgebyr. Du må gjerne ta kontakt med oss på kundeservice så vi kan se på kundeforholdet ditt og avtalen din sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Svindel, fra ende til anna...

Omtale av  Bård R

Blei lurt til å tru at strømmen aldrig skulle over 50 øre, og vist strømmen kom under...så sulle jeg betale kun den prisen...frustrert over å bli lurt på denne måten. Det viser at det som er for godt til å vere sant ,ikke er det.. Et seriøst selskap bør holde seg for god til å lure folk på denne måten...ser fåre meg at dette kan vere en sak for TV 2 hjelper deg...

Svar fra Kilden Kraft
24.11.2021 10:19

Hei Bård R, Vi ønsker absolutt ikke å feilinformere våre kunder og ønsker tilbakemelding på dette om det er slik at man har blitt informert feil av selger. Vi ønsker gjerne å finne en god løsning på dette for deg. Ta kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] så vi kan se nærmere på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Møkkaselskap

Omtale av  Anders

Som de fleste selskaper så lokket GNP med at de skulle være så billige, sannheten ble at jeg aldri har betalt så mye for strømmen før. De opererer også med forskuddsbetaling og bindingstid. Bindingstiden vises heller ikke på "min side", verken at du har bindingstid, hvor mye som er igjen av den eller hva det evt. måtte koste å bryte ut av avtalen. Når en prøver å bytte blir du omsider kontaktet via sms der de opplyser om at det er bindingstid, men igjen, ikke hvor mye som er igjen av den eller hva gebyret vil bli for å bryte. Hadde de vært opptatt av kundeservice kunne de opplyst om bindingstiden på Min side, men der sto det ingenting om det.

Svar fra Kilden Kraft
24.11.2021 10:19

Hei Anders, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi er ikke interessert i å lure noen av våre kunder. Alle kunder som blir kontaktet av selger pr. telefon blir informert om både avtaletid og bruddgebyr i telefonsamtale og får alt tilsendt skriftlig. Hjemmesiden vår jobbes det med. Vi jobber med å oppdatere den slik at det skal være mer informasjon om avtalen til kunden inne på Min Side og håper det er tilgjengelig innen kort tid. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Sørvisen

Omtale av  Arne F

Hyggelig personale god service fikk svar på det jeg lurerte på med en gang.

Svar fra Kilden Kraft
24.11.2021 10:19

Hei Arne F, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive om oss også. Skulle du ha noe spørsmål ved en senere anledning må du gjerne ta kontakt med oss på telefon 21 65 10 00 eller [email protected]. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Hyggelig kundebehandler

Omtale av  Geir R

Jeg la for litt siden ut en dårlig vurdering om GNP Energy der jeg klaget på skyhøye regninger p.g.a skyhøyt estimert forbruk. Har vært i i kontakt med de nå og fikk byttet til etterskudds betaling fra inneværende måned. Snakket med en veldig hyggelig dame der som skulle ordne opp i dette.

Svar fra Kilden Kraft
24.11.2021 10:19

Hei Geir R, Så hyggelig at du har tatt deg tid til å skrive en god omtale om oss, dette setter vi stor pris på. Vi ønsker at alle våre kunder skal være fornøyde og gjør endringer om det er et ønske fra kunden. Skulle du ha spørsmål må du gjerne ta kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller [email protected]. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Helt uoversiktlige fakturaer, føler deg konstant lurt!

Omtale av  Lola

Faktura er totalt uleselig og når du ber om hjelp fra kundeservice så snakker det bare rundt grøten. Hjemmesidene er totalt uoversiktlige. Hvis du liker følelsen av å føle deg lurt vil jeg anbefale GNP på det varmeste.

Svar fra Kilden Kraft
08.11.2021 13:02

Hei Lola, Så synd å høre at du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi ønsker ikke å lure våre kunder og vi hjelper kundene våre så godt vi kan når dem tar kontakt med oss. Ta gjerne kontakt med oss igjen på telefon 21 65 10 00 eller [email protected] så vi kan se på dette nærmere sammen og komme fram til en løsning. Med ønske om en god dag.

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Dyr og dårlig avtale

Omtale av  Jack

Med den såkalte folke pakken hadde jeg tapt 9000,- i året og i tillegg måttet betale på forskudd.

Svar fra Kilden Kraft
03.11.2021 15:09

Hei Jack, Det er synd å lese at du ikke var fornøyd med avtalen du fikk tilbud om hos oss. Vi ønsker kun at du som kunde skal være fornøyd. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 21 65 10 00 eller [email protected] så kan vi se på andre avtaler sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Enkelt og greit

Omtale av  Benedikte Q. D

Snakket med en veldig hyggelig kundebehandler. Hun gjorde dagen min mye bedre! Hun hadde enkle og greie svar på alt jeg spurte om. Helt perfekt!

Svar fra Kilden Kraft
03.11.2021 15:09

Hei Benedikte Q. D, Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding! Dette setter vi stor pris på. Takk for at du har tatt deg tid til å skrive om oss. Vi ønsker deg en god dag videre. Mvh GNP Energy.

Bryter avtaler

Omtale av  Krisssssseeee

Ble vel kunde i midten av juli. Når de tok kontakt med meg så fikk jeg tilbud om 1 1/2 mnd gratis med strøm og at jeg skulle få alt på en faktura. Jeg hadde aldri bytte til de hvis jeg viste at de ikke skulle ha alt på en faktura og det sa jeg tydelig ifra om flere ganger. I forrige mnd får jeg varsel på mail at fra neste mnd blir det 2 fakturaer og det reagerte jeg på. Jeg sendte de en klage på mail, men overskrift brudd i avtalen fra deres side! Og at jeg vet at de tar opp avtalene på lydopptak og der hører man at jeg sa flere ganger at jeg ikke ønsket å bytte hvis det ble separerte regninger. De sa at det at det ble separert viste de ikke da og dermed er det ikke brudd på avtalen. Og vis jeg ville bryte bindingstiden var det 150 kr for hver gjenstående mnd jeg måtte betale for å komme meg ut av den avtalen. HOLD DERE LANGT UNNA AV DE HER de lurer folk og de bryr seg ikke et sekund om det. Ikke så jeg noe til noe gratis mnd og ikke noe halvpris mnd etter det, bare lureri

Svar fra Kilden Kraft
24.11.2021 10:19

Hei, Vi beklager at du har denne opplevelsen av oss som din leverandør. Vi har ingen ønsker om å lure våre kunder. Kundene blir informert i henhold til avtalen og får alt skriftlig i tillegg til at informasjonen blir gitt av selger i telefonsamtale. I etterkant kan det komme endringer, men det er ikke noe vi har forutsett i forkant. Det at du ikke lenger får nettleie og strøm på samme faktura har ingenting betydning for din avtale. Vi endrer aldri avtalen til kunde før kunde blir informert. Ta gjerne kontakt med oss om du ønsker mer forklaring på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Styr unna!

Omtale av  Misfornøyd

Var kunde hos Gnp energy for noen år tilbake. Avtalen jeg fikk ble brutt, og jeg endte opp med en forferdelig dyr strøm. Kundeservice var elendig. De fleste av de var lite imøtekommende, og de svarte frekt. Jeg nektet å betale, byttet strømleverandør, og sendte klage til eltilsynet. Kom etterhvert til enighet med de, og fikk en betraktelig billigere sluttfaktura mot at jeg trakk klagen hos eltilsynet. Idag over 2 år senere fikk jeg regning fra de. Til dere som har hatt trøbbel, og har klagd de inn til eltilsynet. Ta vare på alle mail. Ikke føl dere trygge på at saken er over for i dette selskapet er det ekstremt mye rot, og elendig kundeservice.

Svar fra Kilden Kraft
24.11.2021 10:19

Hei, Det er synd å lese at du har denne opplevelsen av oss som leverandør. Det høres veldig rart ut at du etter 2 år mottar ny faktura fra oss. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] så vi kan se nærmere på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Lurer folk til dyre avtaler

Omtale av  Jan G

Ble oppringt av en selger fra gnp energy for et år siden. Dyktig selger som klarte å overbevise meg om at dette var en særdeles god avtale som ville spare meg for store strømutgifter. Jeg måtte bare binde meg til denne avtalen i 12 mnd. Jeg bet desverre på. Første par mnd fikk jeg regninger som absolutt var overkommelige, men etterhvert så økte mnd beløpet med mange 100%. Etter hvert ble det helt tullete høye regninger sammenliknet med naboene mine, som har andre strømleverandører, og som har helt lik leilighet med samme strømforbruk som meg. Styr unna! Aldri mer gnp energy for meg!

Svar fra Kilden Kraft
01.11.2021 20:08

Hei Jan G, Det er synd å høre at du ikke var fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi håper du tok kontakt med oss på kundeservice og at vi kom fram til en løsning for deg på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Billig strøm

Omtale av  Gro

Billig strøm. Men uoversiktlig faktura mht forbruk.

Svar fra Kilden Kraft
01.11.2021 20:08

Hei Gro, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din avtale hos oss. Synes du faktura er uoversiktlig må du gjerne ta en telefon inn til oss så vi kan se på dette sammen og eventuelt se om det kan gjøres noe der. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Kilden Kraft

Har tilegnet profilen
Kilden Kraft deltar på Bytt.no

Kilden Kraft har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Kilden Kraft besvarer omtaler

Kilden Kraft har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Kilden Kraft henter ikke inn tilbakemeldinger

Kilden Kraft benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR