Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Synes de har hjulpet meg når jeg har spurt om fast/ spotpris! Men jeg ønsker jo uansett billigere strømpris!
Hei Elsbet, Takk for at du skriver til oss. Vi håper du har fått hjelp med din strømavtale, hvis ikke må du gjerne ta kontakt med vår kundeservice på telefon eller e-post. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Skuffende. Blir advokat mat dette nå!! Lovet pris tak, som tidlig ble justert opp. Nå ble det også fjernet!
Alltid hyggelig og ringe dere, får hjelp av blide folk. Og prisen er jo fantastisk. Jeg er superfornøyd
Hyggelig og imøtekommende kundeservice. Får greit svar på det man lurer på og god hjelp til beste alternativet.
Hei Lene B, Tusen takk for din fine tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive om oss og takk for at du er kunde hos oss. Skulle du ha noe spørsmål ved en senere anledning må du gjerne ta kontakt med vår kundeservice. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Vær obs GNP har bindingstid tar seg godt betalt hvis du vil ut av avtalen . Du må betale for hver mnd pluss mva . 😡😩😩😩
Hei Siw H, Det er synd å lese at du har valgt å bytte leverandør. Våre kunder som får tilbud om avtale med avtaletid blir alltid informert både i samtale med selger og skriftlig i etterkant om både avtaletid og bruddgebyr. Du må gjerne ta kontakt med oss på kundeservice så vi kan se på kundeforholdet ditt og avtalen din sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Blei lurt til å tru at strømmen aldrig skulle over 50 øre, og vist strømmen kom under...så sulle jeg betale kun den prisen...frustrert over å bli lurt på denne måten. Det viser at det som er for godt til å vere sant ,ikke er det.. Et seriøst selskap bør holde seg for god til å lure folk på denne måten...ser fåre meg at dette kan vere en sak for TV 2 hjelper deg...
Hei Bård R, Vi ønsker absolutt ikke å feilinformere våre kunder og ønsker tilbakemelding på dette om det er slik at man har blitt informert feil av selger. Vi ønsker gjerne å finne en god løsning på dette for deg. Ta kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] så vi kan se nærmere på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Som de fleste selskaper så lokket GNP med at de skulle være så billige, sannheten ble at jeg aldri har betalt så mye for strømmen før. De opererer også med forskuddsbetaling og bindingstid. Bindingstiden vises heller ikke på "min side", verken at du har bindingstid, hvor mye som er igjen av den eller hva det evt. måtte koste å bryte ut av avtalen. Når en prøver å bytte blir du omsider kontaktet via sms der de opplyser om at det er bindingstid, men igjen, ikke hvor mye som er igjen av den eller hva gebyret vil bli for å bryte. Hadde de vært opptatt av kundeservice kunne de opplyst om bindingstiden på Min side, men der sto det ingenting om det.
Hei Anders, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi er ikke interessert i å lure noen av våre kunder. Alle kunder som blir kontaktet av selger pr. telefon blir informert om både avtaletid og bruddgebyr i telefonsamtale og får alt tilsendt skriftlig. Hjemmesiden vår jobbes det med. Vi jobber med å oppdatere den slik at det skal være mer informasjon om avtalen til kunden inne på Min Side og håper det er tilgjengelig innen kort tid. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Hyggelig personale god service fikk svar på det jeg lurerte på med en gang.
Hei Arne F, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive om oss også. Skulle du ha noe spørsmål ved en senere anledning må du gjerne ta kontakt med oss på telefon 21 65 10 00 eller [email protected]. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Jeg la for litt siden ut en dårlig vurdering om GNP Energy der jeg klaget på skyhøye regninger p.g.a skyhøyt estimert forbruk. Har vært i i kontakt med de nå og fikk byttet til etterskudds betaling fra inneværende måned. Snakket med en veldig hyggelig dame der som skulle ordne opp i dette.
Hei Geir R, Så hyggelig at du har tatt deg tid til å skrive en god omtale om oss, dette setter vi stor pris på. Vi ønsker at alle våre kunder skal være fornøyde og gjør endringer om det er et ønske fra kunden. Skulle du ha spørsmål må du gjerne ta kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller [email protected]. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Faktura er totalt uleselig og når du ber om hjelp fra kundeservice så snakker det bare rundt grøten. Hjemmesidene er totalt uoversiktlige. Hvis du liker følelsen av å føle deg lurt vil jeg anbefale GNP på det varmeste.
Hei Lola, Så synd å høre at du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi ønsker ikke å lure våre kunder og vi hjelper kundene våre så godt vi kan når dem tar kontakt med oss. Ta gjerne kontakt med oss igjen på telefon 21 65 10 00 eller [email protected] så vi kan se på dette nærmere sammen og komme fram til en løsning. Med ønske om en god dag.
Med den såkalte folke pakken hadde jeg tapt 9000,- i året og i tillegg måttet betale på forskudd.
Hei Jack, Det er synd å lese at du ikke var fornøyd med avtalen du fikk tilbud om hos oss. Vi ønsker kun at du som kunde skal være fornøyd. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 21 65 10 00 eller [email protected] så kan vi se på andre avtaler sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Snakket med en veldig hyggelig kundebehandler. Hun gjorde dagen min mye bedre! Hun hadde enkle og greie svar på alt jeg spurte om. Helt perfekt!
Hei Benedikte Q. D, Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding! Dette setter vi stor pris på. Takk for at du har tatt deg tid til å skrive om oss. Vi ønsker deg en god dag videre. Mvh GNP Energy.
Ble vel kunde i midten av juli. Når de tok kontakt med meg så fikk jeg tilbud om 1 1/2 mnd gratis med strøm og at jeg skulle få alt på en faktura. Jeg hadde aldri bytte til de hvis jeg viste at de ikke skulle ha alt på en faktura og det sa jeg tydelig ifra om flere ganger. I forrige mnd får jeg varsel på mail at fra neste mnd blir det 2 fakturaer og det reagerte jeg på. Jeg sendte de en klage på mail, men overskrift brudd i avtalen fra deres side! Og at jeg vet at de tar opp avtalene på lydopptak og der hører man at jeg sa flere ganger at jeg ikke ønsket å bytte hvis det ble separerte regninger. De sa at det at det ble separert viste de ikke da og dermed er det ikke brudd på avtalen. Og vis jeg ville bryte bindingstiden var det 150 kr for hver gjenstående mnd jeg måtte betale for å komme meg ut av den avtalen. HOLD DERE LANGT UNNA AV DE HER de lurer folk og de bryr seg ikke et sekund om det. Ikke så jeg noe til noe gratis mnd og ikke noe halvpris mnd etter det, bare lureri
Hei, Vi beklager at du har denne opplevelsen av oss som din leverandør. Vi har ingen ønsker om å lure våre kunder. Kundene blir informert i henhold til avtalen og får alt skriftlig i tillegg til at informasjonen blir gitt av selger i telefonsamtale. I etterkant kan det komme endringer, men det er ikke noe vi har forutsett i forkant. Det at du ikke lenger får nettleie og strøm på samme faktura har ingenting betydning for din avtale. Vi endrer aldri avtalen til kunde før kunde blir informert. Ta gjerne kontakt med oss om du ønsker mer forklaring på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Var kunde hos Gnp energy for noen år tilbake. Avtalen jeg fikk ble brutt, og jeg endte opp med en forferdelig dyr strøm. Kundeservice var elendig. De fleste av de var lite imøtekommende, og de svarte frekt. Jeg nektet å betale, byttet strømleverandør, og sendte klage til eltilsynet. Kom etterhvert til enighet med de, og fikk en betraktelig billigere sluttfaktura mot at jeg trakk klagen hos eltilsynet. Idag over 2 år senere fikk jeg regning fra de. Til dere som har hatt trøbbel, og har klagd de inn til eltilsynet. Ta vare på alle mail. Ikke føl dere trygge på at saken er over for i dette selskapet er det ekstremt mye rot, og elendig kundeservice.
Hei, Det er synd å lese at du har denne opplevelsen av oss som leverandør. Det høres veldig rart ut at du etter 2 år mottar ny faktura fra oss. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] så vi kan se nærmere på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Ble oppringt av en selger fra gnp energy for et år siden. Dyktig selger som klarte å overbevise meg om at dette var en særdeles god avtale som ville spare meg for store strømutgifter. Jeg måtte bare binde meg til denne avtalen i 12 mnd. Jeg bet desverre på. Første par mnd fikk jeg regninger som absolutt var overkommelige, men etterhvert så økte mnd beløpet med mange 100%. Etter hvert ble det helt tullete høye regninger sammenliknet med naboene mine, som har andre strømleverandører, og som har helt lik leilighet med samme strømforbruk som meg. Styr unna! Aldri mer gnp energy for meg!
Hei Jan G, Det er synd å høre at du ikke var fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi håper du tok kontakt med oss på kundeservice og at vi kom fram til en løsning for deg på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Billig strøm. Men uoversiktlig faktura mht forbruk.
Hei Gro, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din avtale hos oss. Synes du faktura er uoversiktlig må du gjerne ta en telefon inn til oss så vi kan se på dette sammen og eventuelt se om det kan gjøres noe der. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.