Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har hatt en del kontakt med dere ifb med at jeg overtok ansvaret for et dødsbo. Det har vært en positiv opplevelse. Dere har vært veldig enkle å ha med å gjøre.
Hei Jørn, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som din leverandør, dette setter vi stor pris på. Skulle du ha spørsmål senere må du gjerne ta kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected]. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Gir god veiledning om kraftmarkedet og produktsalg.
Hei Larsen I, Tusen takk for din tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive om oss. Skulle du ved en senere anledning må du gjerne ta kontakt med oss på kundeservice pr. telefon eller e-post. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
10 dager etter inngått avtale endret de den til ny avtale med begrunnelse av at forbruket ville bli for høyt i forhold til inngått avtale og kortet inn kampanje til en mnd, ikke 3. Svarer ikke på mail sendt tilbake og da frister det ikke å være kunde lenger!
Hei Stian, Det er synd å lese at du har denne opplevelsen av oss som din leverandør. Det du skriver er noe man blir informert om i avtalen. Vi svarer hver dag på e-post fra våre kunder. Ta gjerne kontakt igjen på [email protected] eller 21 65 10 00 så vi kan se på dette sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Har god erfaring med GNP Energy. For god hjelp,når det er nødvendig.
Hei Hege A. D, Takk for din fine tilbakemelding, dette setter vi stor pris på! Om du skulle ha noen spørsmål ved en senere anledning må du gjerne ta kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected]. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy
Dersom man leser avtalen er det helt greit. Bildingstid er jo en del av avtalen og gjør at man deretter kan tegne ny avtale med dette selskap eller annet selskap, dersom det er en bedre avtale. Som ved alle andre avtaler er det selvfølgelig viktig å følge med. Jeg har benyttet meg av dette selskapet flere ganger, men etter at en avtaleperiode er over har jeg selvfølgelig sjekket rundt for å finne bedre avtaler. Dersom man føler seg lurt av bindingsperioden er det vel for at man ikke har fulgt med på periodens utløp. Nå - og kommende vinter vil svi for oss forbrukere takket være vår forræderske politikere, pass på. Strømpriser på 1 kr/kwt + blir normen, i tillegg kommer linjeleie. Tegn avtale som går frem til mai/juni 2022.
Hei Bj H, Tusen takk for din tilbakemelding, dette setter vi stor pris på! Ta gjerne kontakt med vår kundeservice om du ved en senere anledning ønsker tilbud på en ny avtale fra oss. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Det ble ikke informert om at det var 12 mnd bindingstid på telefon. Skulle få 3 mnd gratis strøm så var det fritt fram etterpå. Dette ble sakt før opptaget på telefonen begynte. Da jeg ønsket å benytte meg av angrefristen etter litt over 14 dager så var det helt umulig, eller jeg måtte kjøpe meg ut. Nå er heldigvis de 12 mnd over. Fikk nettopp ny telefon fra GNP angående nytt tilbud. Her ble det heller nevnt noe om bindingstid. Jeg måtte selv spørre om det og da fikk jeg en bekreftelse. Men for min del så var ikke det aktuelt.
Hei Jonny T, Det er synd å lese at du har denne opplevelsen av oss som leverandør. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected]. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Trygghetspakke ble drittpakke. Hold dere langt unna disse bruktbil selgerne.
Hei Gunnar O, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] så vi kan se på dette sammen og finne en løsning. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Selve kundeservice damen jeg pratet med var forståelsesfull og forsøkte å komme med alternativ, samt rask tlf respons. Men avtalen som jeg inngikk via tlf i forkant er ikke slik det ble presentert, en dårligere avtale enn strøm-leverandør jeg hadde. Twistet på selve avtalen med bindingstid da det var basert på uriktige opplysninger.
Hei Hanne, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med din avtale her hos oss. Håper det ble en løsning på dette når du snakket med vår kundeservice, hvis ikke må gjerne ta kontakt med oss så skal vi hjelpe deg. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Svarer ikke på mail og mye dyrere enn avtalen jeg hadde. I tillegg har de bruddgebyr slik at man blir stucked med dem til bindingstiden er over.
Hei Elin, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din leverandør. Vi svarer daglig på e-poster fra våre kunder, det er derfor rart at du ikke har fått svar. Dobbeltsjekk om du har riktig e-post eller send oss en ny på [email protected] så hjelper vi deg gjerne. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Ble i dag oppringt av en selger fra GNP Energy. Han spurte raskt om jeg visste hva strømprisen lå på i dag, den er ganske høy. Ja, det er den, svarte jeg. Han lurte derettet på om jeg ville ha gratis strøm i 1 måned, noe han var sikker på jeg ønsket, og spurte raskt som hvilken strømleverandør jeg hadde i dag. Jeg svarte Norgesenergi, og før jeg fikk sagt noe mer sa han at han vil kontakte Norgesenergi på mine vegne og si at jeg ønsker gratis strøm i 1 måned og bytte til GNP Energy. Da brøt jeg inn og sa at det er ikke greit. Dessuten er det prisen etter denne måneden som er interessant. Han kom da med en dårlig avtale som jeg ikke ønsket. Godt forsøk av en frekk og pågående selger. Heldigvis følger jeg med og er ganske rask i hodet, men f.eks. eldre mennesker eller andre som ikke klarer å henge med under en slik samtale kan fort bli lurt. STYR UNNA!
Hei Stig, Det er synd å lese at du har denne opplevelsen med oss som leverandør. Vi er ikke interessert i å lure våre kunder og man blir informert om alle avtalevilkårene i både samtale med selger og skriftlig i etterkant av samtalen. Vi beklager så mye for din opplevelse. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Er svært godt fornøyd med GNP Energy som leverandør, endelig en leverandør som tar sin kunde på alvor. Er åpen på innspill og er svært imøtekommende.
Hei Jarle S, Takk for din tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør, det setter vi stor pris på. Skulle du ved en senere anledning ha noe spørsmål må du gjerne ta kontakt med vår kundeservice på telefon eller e-post. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Synes jeg fikk utmerket god hjelp, vil anbefale dere til andre
Hei Bodil, Tusen takk for din tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å skrive en tilbakemelding. Skulle du behøve hjelp må du gjerne ta kontakt med vår kundeservice på telefon eller e-post. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kort ventetid til kundebehandler, blide og hyggelige og hjelpsomme kundebehandlere.
Hei Roy, Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding fra deg! Dette setter vi stor pris på. Takk for at du er kunde hos oss! Skulle du ved en senere anledning være noe du lurer på må du gjerne ta kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected]. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Ble lovt billig strøm. Men ble nesten dobbelt så dyr som den gamle avtalen jeg hadde. Pluss de skal ha bruddgebyr.
Hei Andreas, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] så kan vi se på dette sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Jeg har så langt hatt bare positivt kontakt med dere. God service og hyggelige og blide folk som jeg har snakket med på telefon.
Hei Karin, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør! Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Om det skulle være noe ved en senere anledning må du gjerne ta kontakt med vår kundeservice så hjelper vi deg. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Topp serviceinnstilling og kompetanse! Rask responstid og forståelig informasjon og begrunnelse.
Hei Sørengkaia 8. 0., Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding! Vi setter veldig stor pris på det du skriver og er veldig glad for at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Har du noe spørsmål ved en senere anledning er det bare å ta kontakt med oss på kundeservice, vi hjelper deg gjerne! Vi ønsker deg en fin dag videre. Mvh GNP Energy.