Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Kilden Kraft
1.9
921 verifiserte omtaler

Kilden Kraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.9
Dårlig
921 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#82
Forferdelig
Kilden Kraft er rangert
#82 av 82 strømselskaper
26%
Dårlig
26% anbefaler Kilden Kraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 921 omtaler om Kilden Kraft

FILTRER OMTALER
196
46
25
34
620
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Kilden Kraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Styr LANGT Unna!

Omtale av  Michel

Ikke til å stole på. Ble lovet billig strøm, men på hver faktura så blir prisene endret til høyere pris enn avtalt. Uoversiktlig faktura i tillegg. Aldri mer GNP!

Svar fra Kilden Kraft
21.07.2021 09:12

Hei Michel Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din leverandør. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller mail [email protected] så kan vi se på dette sammen og finne en løsning. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Finner ikke bedre og billigere strømleverandør!

Omtale av  M. L

Ble lurt av et annet selskap til å bytte fra GNP. Aldri hatt så dyr strømregning noen gang. Bytter rett tilbake til GNP. Fikk til og med et enda bedre tilbud 🌻

Svar fra Kilden Kraft
21.07.2021 09:12

Hei M.L Tusen takk for fantastisk tilbakemelding! Vi setter veldig stor pris på det du skriver og er veldig glad for at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Om du ved en senere anledning skulle ha noe spørsmål er det bare å ta kontakt med vår kundeservice så vil vi hjelpe deg. Vi ønsker deg en god dag Mvh GNP Energy.

Litt misvisende da jeg ble lovet mye billigere strøm

Omtale av  Monissa72

Ringte dem i dag , fikk en god forklaring på forbruk og var villig til å finne beste løsning for meg .. lett å prate med og gode forklaringer:) hyggelige og tok seg tid hos kundeservice :)

Svar fra Kilden Kraft
21.07.2021 09:12

Hei Monissa72, Tusen takk for din tilbakemelding, dette setter vi stor pris på! Om du ved en senere anledning skulle ha noe spørsmål er det bare å ta kontakt med vår kundeservice så vil vi hjelpe deg. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Rett å slett lureri.

Omtale av  Eve

Blir lokket med gratis strøm en mnd. Med bindetid på 1år ,som ikke kommer tydelig fram. Da kommer det regning på kr:1.699,00 hvis en bytter. Lureri. Har ikke ord:(((

Svar fra Kilden Kraft
21.07.2021 09:12

Hei Eve! Vår kunder blir alltid informert om avtaletid både muntlig og skriftlig fra våre selgere. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 så vi kan se nærmere på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Løgn feil informasjon Får ny avtale tilbakeholdt info atter løgn får ny avtale Lurer folk useriøse

Omtale av  Sigrunn

Hold dere unna.Utbredt feil info og diffuse forklaringer Bevisst lurer folk. Får fantastiske avtaler som den forklaring de gir ikke stemmer. Skjuler store påslag. Topp 10 garanti glem den fungerer ikke. Ikke ta imot telefon avtale få det skriftlig. Verste selskap jeg har hatt på 30 år og har byttet mange ganger. Dyre og bygger på å skjule sannheten løgn Lokketillbud for så å innhente det tapte Låst til dyr avtale i et år straffegebyr om du vil bryte

Svar fra Kilden Kraft
06.07.2021 08:37

Hei Sigrunn, Det er veldig synd å høre at du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi ønsker ikke å skjule noe for våre kunder, vi ønsker at du som kunde skal være fornøyd med oss som din leverandør. Du må gjerne ta kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] så vi kan se på dette nærmere. Med ønske om en god dag. Mvh GNP Energy.

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

ikke til å stole på

Omtale av  Espen

Svindlere er hva de er! de ringte meg for noen år siden og sa jeg hadde vunnet en måned med gratis strøm. Da spurte jeg personen i telefonen om jeg kunne bytte for å ta i mot den måneden og bytte tilbake til det jeg hadde som var fjordkraft og personen sa ja og garanterte meg dette, alt jeg trengte var å skrive en melding der jeg sa ja. Flere år senere får jeg purringer av inkassofirma på flere tusen som jeg nekter å betale fordi det aldri var avtalen.

Svar fra Kilden Kraft
25.06.2021 14:07

Hei Espen, Det er synd å høre at du har den opplevelsen av oss som din leverandør. Vår kunder blir alltid informert om avtaletid både muntlig og skriftlig fra våre selgere. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] så vi kan se nærmere på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Sluttoppgjør,selv med kun 3 måneders avtale

Omtale av  Castlevania

Jeg hadde avtale på 3 måneder,etter det så har di bare fortsatt og levere meg strømm!!! ingen advarsel eller email om att avtalen gikk ut.Veldigt useriøst og jeg skal alderig bruke dette firmaet igjen,Di vet att folk ikke kan mye om strømm avtaler,og i dag måtte jeg bare betale 1 faktura i sluttoppgjør for og slippe inkasso

Svar fra Kilden Kraft
25.06.2021 14:07

Hei Castlevania, Det er synd å lese at du ikke var fornøyd med oss som din leverandør. I vår 3 mnd avtale blir man informert i vilkårene når man bestiller avtalen at endres etter 3 måneder. Har du spørsmål rundt dette må gjerne ta kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected]. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

På grensen til svindel

Omtale av  Lasse

Selger lover et topp tre produkt uten fordyrende påslag. Fakturaen var krydret med alskens fordyrende påslag. Har aldri opplevd dyrere strømregning. De har til og med 1 års bindingstid!!! For hva!? Er det eneste måten man kan holde på å utnytte kunder i et håpløst uoversiktlig strømmarked!? Prøver man å trekke seg før tiden, så må man betale gebyr!!! På toppen av alt får man regninger flere måneder etter at man har betalt siste regning og straffegebyr. Intet seriøst firma holder på sånn.

Svar fra Kilden Kraft
24.06.2021 08:34

Hei Lasse, Det er synd å lese det du skriver og at du ikke var fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi informerer alltid om både påslag, fastledd og avtaletid når vi tilbyr kundene en avtale, dette får man også skriftlig. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 så vi kan se nærmere på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

12 måneder

Omtale av  Tyla

Ble oppringt av dere og ble fortalt at om jeg svare ja på sms og fornyet i 12 måneder til skulle jeg få en enda bedre avtale enn den jeg hadde. Jeg sa jeg kjører bil nå men send dette på mail så skal jeg se på det senere. De neste 30 min kom det 5 stk sms med at jeg skulle svare med melding JA. Føltes som en desperat kamp for fortest mulig å lokke meg i en deal før jeg kunne tenke meg om. PS. Har ennå ikke svart

Svar fra Kilden Kraft
14.06.2021 14:39

Hei Tyla, Det er et datasystem som sender ut SMS og blir ikke den besvart vil det komme flere SMS'er som purrer på svar, dette skjer automatisk i systemet, dessverre. Ingenting vil skje om du ikke svarer på den. Vi må ha en bekreftelse fra deg for at avtalen skal tre i kraft. Du må gjerne ta kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller mail [email protected] om du har noen spørsmål rundt dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Sh*t will happen 🙂

Omtale av  Ole N

Generelt sett fornøyd med levert produkt, og spesielt glad for å få nettleie og forbruk på samme faktura. Når det er noe som blir feil, er serviceavdelingen tilgjengelig kjapt, og eventuelle feil blir rettet uten dikkedarer. Derfor er det ikke så farlig om sh*t happens, fordi sånn er det bare av og til.

Svar fra Kilden Kraft
08.06.2021 10:47

Hei Ole N, Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding! Vi setter veldig stor pris på det du skriver og er veldig glad for at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Som du nevner kan det skje feil, men vi gjør det vi kan og ønsker selvfølgelig å hjelpe til om kundene våre ikke skulle være fornøyde. Har du noe spørsmål ved en senere anledning er det bare å ta kontakt med oss på kundeservice, vi hjelper deg gjerne! Vi ønsker deg en god dag videre. Mvh GNP Energy.

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Bare juks

Omtale av  Frank M

Ble lovet gratis strøm i 2 mnd. det skjedde ikke. men fikk det gjennom til slutt, en litt farlig avtale, med masse gebyrer hvis du sier opp for avtalen på 12 mnd. Vil bli kvitt dem så fort som mulig.

Svar fra Kilden Kraft
07.06.2021 20:05

Hei Frank M, Det er synd å lese det du skriver. Her kan det ha vært en feil i systemet som gjorde at det ble feil pris, vi beklager så mye for dette. Når det gjelder disse gebyrene som du nevner er det kun gebyr om du sier opp avtalen. Dette blir man alltid informert om både muntlig og skriftlig når man får tilbud om avtalen. Har du noe spørsmål rundt dette må du gjerne ta kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller mail [email protected]. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Kundeservice

Omtale av  Knut T

Enkelt å komme i kontakt og ekspeditt håndtering. Veldig bra.

Svar fra Kilden Kraft
25.05.2021 21:01

Hei Knut T, Tusen takk for din tilbakemelding, dette setter vi stor pris på! Om du ved en senere anledning skulle ha noe spørsmål er det bare å ta kontakt med vår kundeservice så vil vi hjelpe deg. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Skremmende!

Omtale av  Lene

Helt latterlig hvordan de ikke tar et nei for et nei, ringer over 30 ganger på en mnd. blokkerer nr da begynner de bare å ringe fra et nytt nr. når man tar kontakt med kundeservice og ber de om å stoppe å kontakte deg, begynner de bare fra et 3 nr og skylder på at det blir automatisk oppringt fra salgsavdelingen. merkelig nok har salgsavdelingen tydeligvis bare en ansatt som ikke gjør annet enn å plage deg

Svar fra Kilden Kraft
08.06.2021 10:19

Hei Lene, Dette er absolutt ikke noe som skal skje. Dette vil vi gjerne sjekke nærmere opp i. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice igjen og si ifra om dette og at det fortsatt ringer, det er ikke slik det skal være. Du kan nå oss på telefon 21 65 10 00 eller [email protected]. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Drammen

Omtale av  Mahmood A

Utmerket service og rimelige priser sammenlignet med andre.

Svar fra Kilden Kraft
07.05.2021 08:52

Hei Mahmood A, Tusen takk for din tilbakemelding, dette setter vi stor pris på. Skulle du ha noe spørsmål ved en senere anledning må du gjerne ta kontakt med vår kundeservice på mail [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Forvirrende faktura

Omtale av  Svein

Skyggelegg faktura med å estimere framtidig forbruk, samt trekker fra tidligere estimert forbruk, innimellom finn du faktisk forbruk, det ligg ca 40 øre over normal spotpris i tillegg kjem månedsavgift, som sagt dette er dårlig sameligna med andre priser. Vil ikkje anbefale dette til andre, nå er det altids håp om at selskapet endrer seg, førebels styr unna

Svar fra Kilden Kraft
03.05.2021 14:09

Hei Svein, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din leverandør. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller mail [email protected] så kan vi se på dette sammen og finne en løsning. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Lureri

Omtale av  Roy

Hei. Ble også ringt opp i dag av en veldig ivrig selger som da selvfølgelig sa at jeg hadde blitt trukket ut i en konkurranse der på huset ,men jeg har ikke vært med i noen konkurranse. Han var jo selvfølgelig pågående og pratet fort slik at det virket som at han skulle ringe til Norgesenergi og få satt ned prisen til 16 øre pr.kwt. Hørtes jo bra ut det, men så synes jeg dette var litt rart så jeg gikk på nettet og søkte opp nr. han ringte fra og det var jo dette selskapet som jeg aldri har hørt om før. Gikk inn på nettsiden og her og ser at de bruker dårlig forretnings etikk og burde vært stoppet. Hadde jeg sagt ja så hadde de jo bare byttet uten egentlig å si ifra om dette. Jeg kommer ikke til å bytte til dette useriøse selskapet her..

Svar fra Kilden Kraft
03.05.2021 14:09

Hei Roy, Takk for anmeldelsen. Vi forsikrer deg om at vi også har mange fornøyde kunder. Men vi vil oppfordre deg til å ta kontakt med vår hyggelige kundeserviceavdeling, slik at vi kan finne ut hva som har skjedd i dette tilfellet. Ring oss gjerne på 21 65 10 00 eller send en mail til [email protected]. Vi ser frem til å høre fra deg!

Kilden Kraft

Har tilegnet profilen
Kilden Kraft deltar på Bytt.no

Kilden Kraft har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Kilden Kraft besvarer omtaler

Kilden Kraft har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Kilden Kraft henter ikke inn tilbakemeldinger

Kilden Kraft benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR