Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alltid hyggelige folk, som svarer på det man spør om.
Hei Hege, Så hyggelig at du har tatt deg tid til å skrive til oss, dette setter vi stor pris på. Skulle du ha noe spørsmål må du bare ta kontakt med oss! Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Synes de har hjulpet meg når jeg har spurt om fast/ spotpris! Men jeg ønsker jo uansett billigere strømpris!
Hei Elsbet, Takk for at du skriver til oss. Vi håper du har fått hjelp med din strømavtale, hvis ikke må du gjerne ta kontakt med vår kundeservice på telefon eller e-post. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Skuffende. Blir advokat mat dette nå!! Lovet pris tak, som tidlig ble justert opp. Nå ble det også fjernet!
Alltid hyggelig og ringe dere, får hjelp av blide folk. Og prisen er jo fantastisk. Jeg er superfornøyd
Hyggelig og imøtekommende kundeservice. Får greit svar på det man lurer på og god hjelp til beste alternativet.
Hei Lene B, Tusen takk for din fine tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive om oss og takk for at du er kunde hos oss. Skulle du ha noe spørsmål ved en senere anledning må du gjerne ta kontakt med vår kundeservice. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Vær obs GNP har bindingstid tar seg godt betalt hvis du vil ut av avtalen . Du må betale for hver mnd pluss mva . 😡😩😩😩
Hei Siw H, Det er synd å lese at du har valgt å bytte leverandør. Våre kunder som får tilbud om avtale med avtaletid blir alltid informert både i samtale med selger og skriftlig i etterkant om både avtaletid og bruddgebyr. Du må gjerne ta kontakt med oss på kundeservice så vi kan se på kundeforholdet ditt og avtalen din sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Blei lurt til å tru at strømmen aldrig skulle over 50 øre, og vist strømmen kom under...så sulle jeg betale kun den prisen...frustrert over å bli lurt på denne måten. Det viser at det som er for godt til å vere sant ,ikke er det.. Et seriøst selskap bør holde seg for god til å lure folk på denne måten...ser fåre meg at dette kan vere en sak for TV 2 hjelper deg...
Hei Bård R, Vi ønsker absolutt ikke å feilinformere våre kunder og ønsker tilbakemelding på dette om det er slik at man har blitt informert feil av selger. Vi ønsker gjerne å finne en god løsning på dette for deg. Ta kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] så vi kan se nærmere på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.