Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vær obs GNP har bindingstid tar seg godt betalt hvis du vil ut av avtalen . Du må betale for hver mnd pluss mva . 😡😩😩😩
Hei Siw H, Det er synd å lese at du har valgt å bytte leverandør. Våre kunder som får tilbud om avtale med avtaletid blir alltid informert både i samtale med selger og skriftlig i etterkant om både avtaletid og bruddgebyr. Du må gjerne ta kontakt med oss på kundeservice så vi kan se på kundeforholdet ditt og avtalen din sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Blei lurt til å tru at strømmen aldrig skulle over 50 øre, og vist strømmen kom under...så sulle jeg betale kun den prisen...frustrert over å bli lurt på denne måten. Det viser at det som er for godt til å vere sant ,ikke er det.. Et seriøst selskap bør holde seg for god til å lure folk på denne måten...ser fåre meg at dette kan vere en sak for TV 2 hjelper deg...
Hei Bård R, Vi ønsker absolutt ikke å feilinformere våre kunder og ønsker tilbakemelding på dette om det er slik at man har blitt informert feil av selger. Vi ønsker gjerne å finne en god løsning på dette for deg. Ta kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] så vi kan se nærmere på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Som de fleste selskaper så lokket GNP med at de skulle være så billige, sannheten ble at jeg aldri har betalt så mye for strømmen før. De opererer også med forskuddsbetaling og bindingstid. Bindingstiden vises heller ikke på "min side", verken at du har bindingstid, hvor mye som er igjen av den eller hva det evt. måtte koste å bryte ut av avtalen. Når en prøver å bytte blir du omsider kontaktet via sms der de opplyser om at det er bindingstid, men igjen, ikke hvor mye som er igjen av den eller hva gebyret vil bli for å bryte. Hadde de vært opptatt av kundeservice kunne de opplyst om bindingstiden på Min side, men der sto det ingenting om det.
Hei Anders, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi er ikke interessert i å lure noen av våre kunder. Alle kunder som blir kontaktet av selger pr. telefon blir informert om både avtaletid og bruddgebyr i telefonsamtale og får alt tilsendt skriftlig. Hjemmesiden vår jobbes det med. Vi jobber med å oppdatere den slik at det skal være mer informasjon om avtalen til kunden inne på Min Side og håper det er tilgjengelig innen kort tid. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Hyggelig personale god service fikk svar på det jeg lurerte på med en gang.
Hei Arne F, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive om oss også. Skulle du ha noe spørsmål ved en senere anledning må du gjerne ta kontakt med oss på telefon 21 65 10 00 eller [email protected]. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Jeg la for litt siden ut en dårlig vurdering om GNP Energy der jeg klaget på skyhøye regninger p.g.a skyhøyt estimert forbruk. Har vært i i kontakt med de nå og fikk byttet til etterskudds betaling fra inneværende måned. Snakket med en veldig hyggelig dame der som skulle ordne opp i dette.
Hei Geir R, Så hyggelig at du har tatt deg tid til å skrive en god omtale om oss, dette setter vi stor pris på. Vi ønsker at alle våre kunder skal være fornøyde og gjør endringer om det er et ønske fra kunden. Skulle du ha spørsmål må du gjerne ta kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller [email protected]. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Faktura er totalt uleselig og når du ber om hjelp fra kundeservice så snakker det bare rundt grøten. Hjemmesidene er totalt uoversiktlige. Hvis du liker følelsen av å føle deg lurt vil jeg anbefale GNP på det varmeste.
Hei Lola, Så synd å høre at du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi ønsker ikke å lure våre kunder og vi hjelper kundene våre så godt vi kan når dem tar kontakt med oss. Ta gjerne kontakt med oss igjen på telefon 21 65 10 00 eller [email protected] så vi kan se på dette nærmere sammen og komme fram til en løsning. Med ønske om en god dag.
Med den såkalte folke pakken hadde jeg tapt 9000,- i året og i tillegg måttet betale på forskudd.
Hei Jack, Det er synd å lese at du ikke var fornøyd med avtalen du fikk tilbud om hos oss. Vi ønsker kun at du som kunde skal være fornøyd. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 21 65 10 00 eller [email protected] så kan vi se på andre avtaler sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.