Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Snakket med en veldig hyggelig kundebehandler. Hun gjorde dagen min mye bedre! Hun hadde enkle og greie svar på alt jeg spurte om. Helt perfekt!
Hei Benedikte Q. D, Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding! Dette setter vi stor pris på. Takk for at du har tatt deg tid til å skrive om oss. Vi ønsker deg en god dag videre. Mvh GNP Energy.
Ble vel kunde i midten av juli. Når de tok kontakt med meg så fikk jeg tilbud om 1 1/2 mnd gratis med strøm og at jeg skulle få alt på en faktura. Jeg hadde aldri bytte til de hvis jeg viste at de ikke skulle ha alt på en faktura og det sa jeg tydelig ifra om flere ganger. I forrige mnd får jeg varsel på mail at fra neste mnd blir det 2 fakturaer og det reagerte jeg på. Jeg sendte de en klage på mail, men overskrift brudd i avtalen fra deres side! Og at jeg vet at de tar opp avtalene på lydopptak og der hører man at jeg sa flere ganger at jeg ikke ønsket å bytte hvis det ble separerte regninger. De sa at det at det ble separert viste de ikke da og dermed er det ikke brudd på avtalen. Og vis jeg ville bryte bindingstiden var det 150 kr for hver gjenstående mnd jeg måtte betale for å komme meg ut av den avtalen. HOLD DERE LANGT UNNA AV DE HER de lurer folk og de bryr seg ikke et sekund om det. Ikke så jeg noe til noe gratis mnd og ikke noe halvpris mnd etter det, bare lureri
Hei, Vi beklager at du har denne opplevelsen av oss som din leverandør. Vi har ingen ønsker om å lure våre kunder. Kundene blir informert i henhold til avtalen og får alt skriftlig i tillegg til at informasjonen blir gitt av selger i telefonsamtale. I etterkant kan det komme endringer, men det er ikke noe vi har forutsett i forkant. Det at du ikke lenger får nettleie og strøm på samme faktura har ingenting betydning for din avtale. Vi endrer aldri avtalen til kunde før kunde blir informert. Ta gjerne kontakt med oss om du ønsker mer forklaring på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Var kunde hos Gnp energy for noen år tilbake. Avtalen jeg fikk ble brutt, og jeg endte opp med en forferdelig dyr strøm. Kundeservice var elendig. De fleste av de var lite imøtekommende, og de svarte frekt. Jeg nektet å betale, byttet strømleverandør, og sendte klage til eltilsynet. Kom etterhvert til enighet med de, og fikk en betraktelig billigere sluttfaktura mot at jeg trakk klagen hos eltilsynet. Idag over 2 år senere fikk jeg regning fra de. Til dere som har hatt trøbbel, og har klagd de inn til eltilsynet. Ta vare på alle mail. Ikke føl dere trygge på at saken er over for i dette selskapet er det ekstremt mye rot, og elendig kundeservice.
Hei, Det er synd å lese at du har denne opplevelsen av oss som leverandør. Det høres veldig rart ut at du etter 2 år mottar ny faktura fra oss. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] så vi kan se nærmere på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Ble oppringt av en selger fra gnp energy for et år siden. Dyktig selger som klarte å overbevise meg om at dette var en særdeles god avtale som ville spare meg for store strømutgifter. Jeg måtte bare binde meg til denne avtalen i 12 mnd. Jeg bet desverre på. Første par mnd fikk jeg regninger som absolutt var overkommelige, men etterhvert så økte mnd beløpet med mange 100%. Etter hvert ble det helt tullete høye regninger sammenliknet med naboene mine, som har andre strømleverandører, og som har helt lik leilighet med samme strømforbruk som meg. Styr unna! Aldri mer gnp energy for meg!
Hei Jan G, Det er synd å høre at du ikke var fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi håper du tok kontakt med oss på kundeservice og at vi kom fram til en løsning for deg på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Billig strøm. Men uoversiktlig faktura mht forbruk.
Hei Gro, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din avtale hos oss. Synes du faktura er uoversiktlig må du gjerne ta en telefon inn til oss så vi kan se på dette sammen og eventuelt se om det kan gjøres noe der. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Ryddig og enkel å forholde seg til. God kundeservice.
Hei Åse, Tusen takk for din tilbakemelding, dette setter vi kjempestor pris på at du har tatt deg tid til! Ta kontakt med oss på kundeservice om du skulle ha noe spørsmål. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Hvorfor svarer dere ikke på mail? Vi ville bruke angrefristen, sendt dere 2 mail samt skriftlig angrefristskjema.
Hei Ninni N, Vi svarer fortløpende på henvendelser fra våre kunder, men i noen perioder kan det være litt lenger ventetid på skriftlig henvendelser. Haster det kan du ta kontakt med oss på telefon 21 65 10 00. Vi er tilgjengelig mandag til fredag mellom 09.00 - 15.00. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.