Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Var kunde hos Gnp energy for noen år tilbake. Avtalen jeg fikk ble brutt, og jeg endte opp med en forferdelig dyr strøm. Kundeservice var elendig. De fleste av de var lite imøtekommende, og de svarte frekt. Jeg nektet å betale, byttet strømleverandør, og sendte klage til eltilsynet. Kom etterhvert til enighet med de, og fikk en betraktelig billigere sluttfaktura mot at jeg trakk klagen hos eltilsynet. Idag over 2 år senere fikk jeg regning fra de. Til dere som har hatt trøbbel, og har klagd de inn til eltilsynet. Ta vare på alle mail. Ikke føl dere trygge på at saken er over for i dette selskapet er det ekstremt mye rot, og elendig kundeservice.
Hei, Det er synd å lese at du har denne opplevelsen av oss som leverandør. Det høres veldig rart ut at du etter 2 år mottar ny faktura fra oss. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] så vi kan se nærmere på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Ble oppringt av en selger fra gnp energy for et år siden. Dyktig selger som klarte å overbevise meg om at dette var en særdeles god avtale som ville spare meg for store strømutgifter. Jeg måtte bare binde meg til denne avtalen i 12 mnd. Jeg bet desverre på. Første par mnd fikk jeg regninger som absolutt var overkommelige, men etterhvert så økte mnd beløpet med mange 100%. Etter hvert ble det helt tullete høye regninger sammenliknet med naboene mine, som har andre strømleverandører, og som har helt lik leilighet med samme strømforbruk som meg. Styr unna! Aldri mer gnp energy for meg!
Hei Jan G, Det er synd å høre at du ikke var fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi håper du tok kontakt med oss på kundeservice og at vi kom fram til en løsning for deg på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Billig strøm. Men uoversiktlig faktura mht forbruk.
Hei Gro, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din avtale hos oss. Synes du faktura er uoversiktlig må du gjerne ta en telefon inn til oss så vi kan se på dette sammen og eventuelt se om det kan gjøres noe der. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Ryddig og enkel å forholde seg til. God kundeservice.
Hei Åse, Tusen takk for din tilbakemelding, dette setter vi kjempestor pris på at du har tatt deg tid til! Ta kontakt med oss på kundeservice om du skulle ha noe spørsmål. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Hvorfor svarer dere ikke på mail? Vi ville bruke angrefristen, sendt dere 2 mail samt skriftlig angrefristskjema.
Hei Ninni N, Vi svarer fortløpende på henvendelser fra våre kunder, men i noen perioder kan det være litt lenger ventetid på skriftlig henvendelser. Haster det kan du ta kontakt med oss på telefon 21 65 10 00. Vi er tilgjengelig mandag til fredag mellom 09.00 - 15.00. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Ble møtt av en stemme som var blid og imøtekommende. Jeg fikk greie svar på mine spørsmål og fikk ordnet det jeg skulle. Takk og ha en hyggelig dag.
Hei Bjørn S, Så hyggelig å høre at du har hatt en hyggelig opplevelse med vår kundeservice, dette setter vi stor pris på. Tusen takk. Skulle du ha noe spørsmål ved en senere anledning må du gjerne ta kontakt med oss igjen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Ble fortslt sv selger som til tross for at vi sa nei en rekke ganger ikke ga seg å ringte på nytt å på nytt. Vi sa ja til slutt til å prøve noen måneder men når de ikke holder sin lovnad også om å være blant de 4 billigste ville vi bytte men da hadde vi plutselig bindingstid! I telefonsalget sa ikke selgeren noe om dette! SVINDLERFIRMA
Hei Øyvind L, Det er utrolig synd å høre at du har opplevd dette. Vi informerer alle våre kunder om avtalevilkår og avtaletid og ønsker ikke å lure våre kunder. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected]. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.