Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dyrt selskap og tar kunn beregninger om ditt forbruk noe som gjør at,bruker du mindre må du allikevel betale for det du ikke har brukt og i disse dager da strømmen er så dyr tjener selskapet penger som du kunne ha hatt selv. Vil aldri ha dette selskapet som leverandør mer🤮
Hei Lisbeth, Det er veldig synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din leverandør. Vi ønsker kun at du skal være fornøyd med oss som din leverandør. Ta gjerne kontakt med oss på e-post [email protected] eller telefon 21 65 10 00 så vi kan se på dette nærmere. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Jeg er meget fornøyd med dere både med prisen og servicen fortsett gjerne slik lenge
Hei Astrid M. H, Tusen takk for din tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å skrive om oss. Skulle du behøve hjelp med noe må du gjerne ta kontakt med oss på e-post [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Føler meg lurt på flere punkter! Får ikke opplyst antall KWH pr mnd på to målere. Må betale forskuddvis. Dette ble ikke opplyst. Det er binding i 12 mnd som ikke ble opplyst. Må betale for måler som er avslått. Ikke opplyst!
Hei Reidar S, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med din avtale hos oss. Vi informerer alltid våre kunder om alle avtalevilkår muntlig og skriftlig. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] så vi kan se nærmere på dette sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Ble lurt til binding, og fikk aldri kontakt med selger... Prøvde å kontakte selskapet mange ganger.
Hei Anette, Det er synd å lese at du føler deg lurt. Dette er ikke noe vi ønsker. Vi på kundeservice er tilgjengelig på telefon 21 65 10 00 fra 09.00-15.00 Mandag til Fredag eller på e-post [email protected]. Ta gjerne kontakt med oss så kan vi se på dette sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy
Det meste er positivt med GNP. God strømavtale. God servise ved innringing , får god forklaring på spørsmål om faktura og annet av interesse.
Hei Sven A. T, Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding fra deg, dette setter vi stor pris på! Skulle du lure på noe ved en annen anledning må du gjerne ta kontakt med oss på kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller [email protected]. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Ble ringt i går og presenterer meg navn. Første han i telefon spørr om er om jeg er Iselin som jeg akkurat har sagt. Han forteller at jeg har blitt trukket ut til 1 mnd gratis strøm og at strømforbruket nå er over 1kr (rundt 1,65 sa han) Jeg sa jeg betaler 69 øre/kw. Han presterer å si at nei det gjorde jeg ikke og sa feil strømselskap som jeg tydeligvis hadde. Nei det stemmer ikke sa jeg og han begynte å bli frekk mot meg. Slikt finner jeg meg ikke i. Utrolig dårlig service når du blir ringt og forstyrret på ettermiddagen. Har hatt dere selv før og betalte dobbel regning med strøm fra mitt tidligere og dere i tilleg. Skal aldri ha dere som leverandør igjen dessverre! Håper dere får noen hyggeligere selgere fremover!
Hei Iselin, Vi beklager så mye for dette og at du har fått denne opplevelsen av oss som leverandør. Vi tar dette videre med vår salgsavdeling. Vi takker for din tilbakemelding og tar dette med oss videre. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
GNP Energy oppererer med meget uoversiktlig faktura der det fremkommer stadig hvor mye som er betalt, tilbakeføringer, faktiske priser og har en pålagt bindingstid. De har mange forklaringer på hvorfor de ikke ønsker å oppgi hvilken pris som er basis for faktureringen avhengig av hvilken avtale man har valgt. De er riktig nok flinke til å anbefale hva de mener er den billigste løsningen basert på estimert forbruk, men etter som faktura grunnlaget ikke gir en god oversikt, er det ofte vanskelig å sammenligne. For spotpris har de et påslag på 39 øre per kilowatt som ikke er spesifisert i prisen per kilowatt. Som sagt, her GNP Energy flere valgalternativer, både spot og avtale. Men som alle andre strømleverandører, driver de butikk. Spørsmålet er vel bare om kunden er den som tjener på avtalen. Jeg kommer til å skifte strømleverandør så snart bindingstiden er over. Beklagelig vis om 8 måneder.
Hei Bjørn, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi ønsker kun at du som kunde hos oss skal være fornøyd med din avtale og pris hos oss. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] så vi kan se nærmere på din avtale og dette med fakturering sammen med deg, så finner vi en løsning på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.