Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk en regning på 14267 kroner nå i Januar. strømforbruket i desember var på i 5220,- . Men dette selskapet har fått det for seg at de kan begynne å ta forhånds betalt for estimert strøm forbruk 2 mnd frem i tid og slenger på 9047,- på regningen. Så vil de "avregne i etterkant". Fakturaene er helt ufullstendige og når strøm støtten skal regnes fra ha jeg fått en faktura men 0 kroner fra nettleverandør. Men det erikk noe oppsett eller utregning for fradrag. Forskuddtere et strømselskap med 9047,- for 2 måneder med strøm.... styr unna dette svindel foretaket.!!! skjønner heller ikke helt hva slags avtale de har satt meg på. "Folkepakka garanti" står det på faktura . og strømprisen va 299,88 øre pr. kwh i desember og nå har de fakturert meg for antatt strøm pris i januar og februar med 224,87 øre pr kwh. Dette selskapet slår vel seg selv konkurs når jeg har betalt regningen på 14267 kroner , så er den forskuddsbetalte strømmen med 9047,- tapt!!!!
Hei Erik, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi er ikke interessert i å lure noen og man blir alltid informert om alt avtalen innebærer når man takker ja til en avtale hos oss. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] så vi kan se nærmere på saken din. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
De fakturerer forskuddsvis en mnd og legger inn høye priser. Forskuddet refunderes på neste faktura, men en holder likevel selskapet med "gratis driftskapital" i en mnd. Firmaet benytter en aggressiv markedsføring og anbefaler avtaler som ikke tjener forbrukerne. Med folkepakka som jeg har, er det ett års binding. Håpløse betingelser i dagens marked. Avtalen frarådes på det sterkeste.
Hei Johs H, Så synd å høre at du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss så vi kan se nærmere på avtalen din og eventuelt gjøre noen endringer om det er ønskelig. Ta kontakt med oss på telefon 21 65 10 00 eller [email protected]. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Blir fakturert for over det dobbelte av spotprisene. Umulig å forstå fakturaene, tilbakeførte beløp hit og dit, bare rot! Og disse «tilbakeføringene», hvor blir de egentlig av? Merker i hvert fall ingenting på neste strømregning! Vurderer å kople inn Forbrukerrådet, men de er vel drittlei klager på dette selskapet... Denne avtalen skal jeg ut av, koste hva det koste vil! Anbefaler absolutt ingen dette vanvittige rotet her, strømmen er dyr nok som det er!
Hei Lb, Det er veldig synd å høre at du ikke er fornøyd med avtalen din her hos oss. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss slik at vi kan finne en løsning på dette sammen. Ta kontakt med oss på telefon 21 65 10 00 eller [email protected]. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Jeg inngikk strømavtale med Gnp energy i mai dette år, å har hatt dårlig erfaring med dem! Jeg bor i Trøndelag hvor strømprisene har vært, og er mye lavere enn på Østlandet! Alikevel har dette selskapet prestert å sende meg 2 skyhøye regninger i løpet av året, stipulert etter Østlandets strømpriser! De har selvsagt beklaget feilen, men det hjelper dårlig på tillisforholdet til dette selskapet! Videre syns jeg det er knotete å finne ut av deres system på deres nettsider!
Hei Katrine Ø, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi ønsker absolutt ikke å lure noen og håper at du fikk den hjelpen du trengte når du tok kontakt med oss og at saken er oppklart. Om du ønsker hjelp til å finne fram på hjemmesiden vår må du gjerne ta kontakt med oss. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
De tar forskuddbetaling for 2mnd. Dårlig på tilbakemelding!
Brukte lang tid i går med å logge meg inn - fikk omsider satt nytt passord. Fakturaen - med forfall 24.01.2022 manglet både kontonummer og KID nr. Dette fikk jeg hjelp til på telefonen - slik at jeg fikk lagt den inn i nettbanken. Den hyggelige damen jeg snakket med gikk inn og bekreftet mitt nye passord. Når jeg nå gikk inn for å sjekke, kommer jeg inn i en ny runddans med å gjenta. gjenta passordet - bekrefter det hver gang, men det hjelper ikke! Har ikke opplevd lignende problemer med noen andre - og er veldig frustrert over dette - og vurderer bytte om dette ikke bedrer seg.
Hei Berit S, Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundeservice. Du må gjerne ta kontakt med oss igjen så vi kan se nærmere på innloggingen din på Min Side. Det skal ikke være slik at du må ha nytt passord hver gang du skal logge inn, du skal kunne opprette ditt eget passord. Ta kontakt med oss så hjelper vi deg gjerne! Ha en fin dag. Mvh GNP Energy.
Meget fin service og vennlige folk, er meget fornøyd.
Hei Tjærand B, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive om oss. Ta gjerne kontakt med oss om du har noe du lurer på. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.