Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Brukte lang tid i går med å logge meg inn - fikk omsider satt nytt passord. Fakturaen - med forfall 24.01.2022 manglet både kontonummer og KID nr. Dette fikk jeg hjelp til på telefonen - slik at jeg fikk lagt den inn i nettbanken. Den hyggelige damen jeg snakket med gikk inn og bekreftet mitt nye passord. Når jeg nå gikk inn for å sjekke, kommer jeg inn i en ny runddans med å gjenta. gjenta passordet - bekrefter det hver gang, men det hjelper ikke! Har ikke opplevd lignende problemer med noen andre - og er veldig frustrert over dette - og vurderer bytte om dette ikke bedrer seg.
Hei Berit S, Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundeservice. Du må gjerne ta kontakt med oss igjen så vi kan se nærmere på innloggingen din på Min Side. Det skal ikke være slik at du må ha nytt passord hver gang du skal logge inn, du skal kunne opprette ditt eget passord. Ta kontakt med oss så hjelper vi deg gjerne! Ha en fin dag. Mvh GNP Energy.
Meget fin service og vennlige folk, er meget fornøyd.
Hei Tjærand B, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive om oss. Ta gjerne kontakt med oss om du har noe du lurer på. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Gir GNP toppkarakter for både kundeservice og strømavtalen jeg har. Kunne ikke vært mer fornøyd, spesielt med tanke på de høye prisene vi har på strøm denne vinteren. Det eneste jeg vil bemerke er den noe kompliserte oppstillingen på regningen, kunne stilles opp enklere. Uansett, mine erfaringer med GNP er gode.
Hei Iren, Tusen takk for en fantastisk omtale fra deg! Dette setter vi stor pris på. Du må gjerne ta kontakt med oss på kundeservice om du ønsker hjelp til å forstå fakturaen din. Du kan nå oss på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected]. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Har ikke hatt problemer med selve GNP. Forskuddsbetaling av strømmen i disse tider ga Støre regninger og vanskelig å holde oversikt. Mangler mulighet for å kunne følge med på eget strømforbruk.
Hei Jonny, Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør! Du må gjerne ta kontakt med vår kundeservice om du skulle ønske å gjøre noe endringer med din avtale hos oss. Når det gjelder muligheten til å følge med på eget strømforbruk er det noe vi jobber med og som forhåpentligvis vil være tilgjengelig om kort tid. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Veldig fornøyd med spotprisavtalen time for time siden man da kan følge med på Nord pool sine sider på når på døgnet man kan spare strøm!
Hei Rune, Kjempehyggelig å høre at du er fornøyd med spotpris avtalen din hos oss. Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive til oss! Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Veldig hyggelig Dame fikk god info om det jeg lurte på🥰❤️
Hei Liv, Det er veldig hyggelig at du har tatt deg tid til å skrive om oss, dette setter vi stor pris på! Skulle du har noe spørsmål må du gjerne ta kontakt med oss, vi hjelper deg gjerne. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Tusen takk for samtalen en hyggelig dame som var veldig behjelpelig og hyggelig fikk all den hjelp og svar jeg ønsket 👍🙂
Hei Gunn H. N, Takk for en super tilbakemelding fra deg. Vi setter stor pris på det du skriver til oss! Takk for at du er vår kunde. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.