Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med Folkepakka nå i disse tider. Vi har hatt lave strømregninger i hele høst/ vinter Også er det hyggelige folk på kundeservice😊
Hei Hege, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos oss! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive til oss. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Det ble lovet forvaltning av strømavtalen som ble sagt at de kjøper inn strømmen da den er billigst. Dette har medført at jeg nå i november har en snittpris på 193øre/kwh selv om det tom på forbrukerrådets side for samme avtale sier at for forrige mnd var en snittpris på denne avtalen på 131øre/kwh. Når du spør om dokumentasjon på disse gode innkjøpene og hvor denne snittprisen kommer fra så får du svar om at dette har de ikke. Jeg er dessverre også bundet til denne forferdelige avtalen i et helt år noe som ikke akkurat gjør saken bedre. Det positive selv om svarene er ubrukelige er at de faktisk svarer på forespørslene.
Hei Rune, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din leverandør. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice så vi kan ta en nærmere titt på avtalen din og komme frem til en løsning. Vi ønsker deg en god dag. Ha en fin dag. Mvh GNP Energy.
Meget hyggelige folk,veldig hjelpsomme Flinke til og hjelpe til. God jul til dere alle.
Hei Grethe J, Takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du skriver om oss. Takk for at du er kunde hos oss! Skulle du ha noe spørsmål må du gjerne ta kontakt med vår kundeservice på [email protected] eller 21 65 10 00. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Oppskrudd pris og må betale kjempemasse for å komme seg ut av elendigheten. Vi ble enig pr. Telefon at jeg skulle over til dem en satt dato, men de fikk meg over med en gang.. Aldri mer
Hei Martin, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din leverandør. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] så vi kan se nærmere på saken din. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Ble lovet spottpris med tak på 50øre da jeg skrev avtale meg GNP og skrev avtale på 5 år men de ser ut som GNP bare kan forandre den etter eget ønske. No er de tredjegangen di prøver å forandre den. De må regnes som avtalebrudd, da den skulle være for å ha forutsigbarhet med strøm regninga
Hei Endre, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din leverandør. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] så vi kan se nærmere på saken din. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Ble oppringt av GNP. Og inngikk en avtale med de, da det skulle koste 2-300 kr hvis jeg ønsket å bryte kontrakten, å bytte tilbake til det jeg hadde /eller til et annet. Da jeg prøvde å bytte, ble jeg oppringt av GNP, og fikk servert en helt annen regning enn 2-300 kr. Det var over kr 2000 hvis jeg brøt kontrakten, så dette selskapet har jeg til 31 mai. Så nei jeg er ikke helt fornøyd med dem pga. dette😒
Hei Nina, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din leverandør. Vi er ikke interessert i å lure våre kunder og man blir informert både muntlig og skriftlig om både avtaletid og bruddgebyr. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice så vi kan se nærmere på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Jeg har Alltid fått god oppfølging av mitt kundeforhold.
Hei Olga H, Takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Takk for at du er kunde hos oss! Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.