Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Som de fleste selskaper så lokket GNP med at de skulle være så billige, sannheten ble at jeg aldri har betalt så mye for strømmen før. De opererer også med forskuddsbetaling og bindingstid. Bindingstiden vises heller ikke på "min side", verken at du har bindingstid, hvor mye som er igjen av den eller hva det evt. måtte koste å bryte ut av avtalen. Når en prøver å bytte blir du omsider kontaktet via sms der de opplyser om at det er bindingstid, men igjen, ikke hvor mye som er igjen av den eller hva gebyret vil bli for å bryte. Hadde de vært opptatt av kundeservice kunne de opplyst om bindingstiden på Min side, men der sto det ingenting om det.
Hei Anders, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi er ikke interessert i å lure noen av våre kunder. Alle kunder som blir kontaktet av selger pr. telefon blir informert om både avtaletid og bruddgebyr i telefonsamtale og får alt tilsendt skriftlig. Hjemmesiden vår jobbes det med. Vi jobber med å oppdatere den slik at det skal være mer informasjon om avtalen til kunden inne på Min Side og håper det er tilgjengelig innen kort tid. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Hyggelig personale god service fikk svar på det jeg lurerte på med en gang.
Hei Arne F, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive om oss også. Skulle du ha noe spørsmål ved en senere anledning må du gjerne ta kontakt med oss på telefon 21 65 10 00 eller [email protected]. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Jeg la for litt siden ut en dårlig vurdering om GNP Energy der jeg klaget på skyhøye regninger p.g.a skyhøyt estimert forbruk. Har vært i i kontakt med de nå og fikk byttet til etterskudds betaling fra inneværende måned. Snakket med en veldig hyggelig dame der som skulle ordne opp i dette.
Hei Geir R, Så hyggelig at du har tatt deg tid til å skrive en god omtale om oss, dette setter vi stor pris på. Vi ønsker at alle våre kunder skal være fornøyde og gjør endringer om det er et ønske fra kunden. Skulle du ha spørsmål må du gjerne ta kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller [email protected]. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Faktura er totalt uleselig og når du ber om hjelp fra kundeservice så snakker det bare rundt grøten. Hjemmesidene er totalt uoversiktlige. Hvis du liker følelsen av å føle deg lurt vil jeg anbefale GNP på det varmeste.
Hei Lola, Så synd å høre at du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi ønsker ikke å lure våre kunder og vi hjelper kundene våre så godt vi kan når dem tar kontakt med oss. Ta gjerne kontakt med oss igjen på telefon 21 65 10 00 eller [email protected] så vi kan se på dette nærmere sammen og komme fram til en løsning. Med ønske om en god dag.
Med den såkalte folke pakken hadde jeg tapt 9000,- i året og i tillegg måttet betale på forskudd.
Hei Jack, Det er synd å lese at du ikke var fornøyd med avtalen du fikk tilbud om hos oss. Vi ønsker kun at du som kunde skal være fornøyd. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 21 65 10 00 eller [email protected] så kan vi se på andre avtaler sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Snakket med en veldig hyggelig kundebehandler. Hun gjorde dagen min mye bedre! Hun hadde enkle og greie svar på alt jeg spurte om. Helt perfekt!
Hei Benedikte Q. D, Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding! Dette setter vi stor pris på. Takk for at du har tatt deg tid til å skrive om oss. Vi ønsker deg en god dag videre. Mvh GNP Energy.
Ble vel kunde i midten av juli. Når de tok kontakt med meg så fikk jeg tilbud om 1 1/2 mnd gratis med strøm og at jeg skulle få alt på en faktura. Jeg hadde aldri bytte til de hvis jeg viste at de ikke skulle ha alt på en faktura og det sa jeg tydelig ifra om flere ganger. I forrige mnd får jeg varsel på mail at fra neste mnd blir det 2 fakturaer og det reagerte jeg på. Jeg sendte de en klage på mail, men overskrift brudd i avtalen fra deres side! Og at jeg vet at de tar opp avtalene på lydopptak og der hører man at jeg sa flere ganger at jeg ikke ønsket å bytte hvis det ble separerte regninger. De sa at det at det ble separert viste de ikke da og dermed er det ikke brudd på avtalen. Og vis jeg ville bryte bindingstiden var det 150 kr for hver gjenstående mnd jeg måtte betale for å komme meg ut av den avtalen. HOLD DERE LANGT UNNA AV DE HER de lurer folk og de bryr seg ikke et sekund om det. Ikke så jeg noe til noe gratis mnd og ikke noe halvpris mnd etter det, bare lureri
Hei, Vi beklager at du har denne opplevelsen av oss som din leverandør. Vi har ingen ønsker om å lure våre kunder. Kundene blir informert i henhold til avtalen og får alt skriftlig i tillegg til at informasjonen blir gitt av selger i telefonsamtale. I etterkant kan det komme endringer, men det er ikke noe vi har forutsett i forkant. Det at du ikke lenger får nettleie og strøm på samme faktura har ingenting betydning for din avtale. Vi endrer aldri avtalen til kunde før kunde blir informert. Ta gjerne kontakt med oss om du ønsker mer forklaring på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.