Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble lurt av et annet selskap til å bytte fra GNP. Aldri hatt så dyr strømregning noen gang. Bytter rett tilbake til GNP. Fikk til og med et enda bedre tilbud 🌻
Hei M.L Tusen takk for fantastisk tilbakemelding! Vi setter veldig stor pris på det du skriver og er veldig glad for at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Om du ved en senere anledning skulle ha noe spørsmål er det bare å ta kontakt med vår kundeservice så vil vi hjelpe deg. Vi ønsker deg en god dag Mvh GNP Energy.
Ringte dem i dag , fikk en god forklaring på forbruk og var villig til å finne beste løsning for meg .. lett å prate med og gode forklaringer:) hyggelige og tok seg tid hos kundeservice :)
Hei Monissa72, Tusen takk for din tilbakemelding, dette setter vi stor pris på! Om du ved en senere anledning skulle ha noe spørsmål er det bare å ta kontakt med vår kundeservice så vil vi hjelpe deg. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Blir lokket med gratis strøm en mnd. Med bindetid på 1år ,som ikke kommer tydelig fram. Da kommer det regning på kr:1.699,00 hvis en bytter. Lureri. Har ikke ord:(((
Hei Eve! Vår kunder blir alltid informert om avtaletid både muntlig og skriftlig fra våre selgere. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 så vi kan se nærmere på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Hold dere unna.Utbredt feil info og diffuse forklaringer Bevisst lurer folk. Får fantastiske avtaler som den forklaring de gir ikke stemmer. Skjuler store påslag. Topp 10 garanti glem den fungerer ikke. Ikke ta imot telefon avtale få det skriftlig. Verste selskap jeg har hatt på 30 år og har byttet mange ganger. Dyre og bygger på å skjule sannheten løgn Lokketillbud for så å innhente det tapte Låst til dyr avtale i et år straffegebyr om du vil bryte
Hei Sigrunn, Det er veldig synd å høre at du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi ønsker ikke å skjule noe for våre kunder, vi ønsker at du som kunde skal være fornøyd med oss som din leverandør. Du må gjerne ta kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] så vi kan se på dette nærmere. Med ønske om en god dag. Mvh GNP Energy.
Svindlere er hva de er! de ringte meg for noen år siden og sa jeg hadde vunnet en måned med gratis strøm. Da spurte jeg personen i telefonen om jeg kunne bytte for å ta i mot den måneden og bytte tilbake til det jeg hadde som var fjordkraft og personen sa ja og garanterte meg dette, alt jeg trengte var å skrive en melding der jeg sa ja. Flere år senere får jeg purringer av inkassofirma på flere tusen som jeg nekter å betale fordi det aldri var avtalen.
Hei Espen, Det er synd å høre at du har den opplevelsen av oss som din leverandør. Vår kunder blir alltid informert om avtaletid både muntlig og skriftlig fra våre selgere. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] så vi kan se nærmere på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Jeg hadde avtale på 3 måneder,etter det så har di bare fortsatt og levere meg strømm!!! ingen advarsel eller email om att avtalen gikk ut.Veldigt useriøst og jeg skal alderig bruke dette firmaet igjen,Di vet att folk ikke kan mye om strømm avtaler,og i dag måtte jeg bare betale 1 faktura i sluttoppgjør for og slippe inkasso
Hei Castlevania, Det er synd å lese at du ikke var fornøyd med oss som din leverandør. I vår 3 mnd avtale blir man informert i vilkårene når man bestiller avtalen at endres etter 3 måneder. Har du spørsmål rundt dette må gjerne ta kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected]. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Selger lover et topp tre produkt uten fordyrende påslag. Fakturaen var krydret med alskens fordyrende påslag. Har aldri opplevd dyrere strømregning. De har til og med 1 års bindingstid!!! For hva!? Er det eneste måten man kan holde på å utnytte kunder i et håpløst uoversiktlig strømmarked!? Prøver man å trekke seg før tiden, så må man betale gebyr!!! På toppen av alt får man regninger flere måneder etter at man har betalt siste regning og straffegebyr. Intet seriøst firma holder på sånn.
Hei Lasse, Det er synd å lese det du skriver og at du ikke var fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi informerer alltid om både påslag, fastledd og avtaletid når vi tilbyr kundene en avtale, dette får man også skriftlig. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 så vi kan se nærmere på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.