Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hold dere unna.Utbredt feil info og diffuse forklaringer Bevisst lurer folk. Får fantastiske avtaler som den forklaring de gir ikke stemmer. Skjuler store påslag. Topp 10 garanti glem den fungerer ikke. Ikke ta imot telefon avtale få det skriftlig. Verste selskap jeg har hatt på 30 år og har byttet mange ganger. Dyre og bygger på å skjule sannheten løgn Lokketillbud for så å innhente det tapte Låst til dyr avtale i et år straffegebyr om du vil bryte
Hei Sigrunn, Det er veldig synd å høre at du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi ønsker ikke å skjule noe for våre kunder, vi ønsker at du som kunde skal være fornøyd med oss som din leverandør. Du må gjerne ta kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] så vi kan se på dette nærmere. Med ønske om en god dag. Mvh GNP Energy.
Svindlere er hva de er! de ringte meg for noen år siden og sa jeg hadde vunnet en måned med gratis strøm. Da spurte jeg personen i telefonen om jeg kunne bytte for å ta i mot den måneden og bytte tilbake til det jeg hadde som var fjordkraft og personen sa ja og garanterte meg dette, alt jeg trengte var å skrive en melding der jeg sa ja. Flere år senere får jeg purringer av inkassofirma på flere tusen som jeg nekter å betale fordi det aldri var avtalen.
Hei Espen, Det er synd å høre at du har den opplevelsen av oss som din leverandør. Vår kunder blir alltid informert om avtaletid både muntlig og skriftlig fra våre selgere. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] så vi kan se nærmere på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Jeg hadde avtale på 3 måneder,etter det så har di bare fortsatt og levere meg strømm!!! ingen advarsel eller email om att avtalen gikk ut.Veldigt useriøst og jeg skal alderig bruke dette firmaet igjen,Di vet att folk ikke kan mye om strømm avtaler,og i dag måtte jeg bare betale 1 faktura i sluttoppgjør for og slippe inkasso
Hei Castlevania, Det er synd å lese at du ikke var fornøyd med oss som din leverandør. I vår 3 mnd avtale blir man informert i vilkårene når man bestiller avtalen at endres etter 3 måneder. Har du spørsmål rundt dette må gjerne ta kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected]. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Selger lover et topp tre produkt uten fordyrende påslag. Fakturaen var krydret med alskens fordyrende påslag. Har aldri opplevd dyrere strømregning. De har til og med 1 års bindingstid!!! For hva!? Er det eneste måten man kan holde på å utnytte kunder i et håpløst uoversiktlig strømmarked!? Prøver man å trekke seg før tiden, så må man betale gebyr!!! På toppen av alt får man regninger flere måneder etter at man har betalt siste regning og straffegebyr. Intet seriøst firma holder på sånn.
Hei Lasse, Det er synd å lese det du skriver og at du ikke var fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi informerer alltid om både påslag, fastledd og avtaletid når vi tilbyr kundene en avtale, dette får man også skriftlig. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 så vi kan se nærmere på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Ble oppringt av dere og ble fortalt at om jeg svare ja på sms og fornyet i 12 måneder til skulle jeg få en enda bedre avtale enn den jeg hadde. Jeg sa jeg kjører bil nå men send dette på mail så skal jeg se på det senere. De neste 30 min kom det 5 stk sms med at jeg skulle svare med melding JA. Føltes som en desperat kamp for fortest mulig å lokke meg i en deal før jeg kunne tenke meg om. PS. Har ennå ikke svart
Hei Tyla, Det er et datasystem som sender ut SMS og blir ikke den besvart vil det komme flere SMS'er som purrer på svar, dette skjer automatisk i systemet, dessverre. Ingenting vil skje om du ikke svarer på den. Vi må ha en bekreftelse fra deg for at avtalen skal tre i kraft. Du må gjerne ta kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller mail [email protected] om du har noen spørsmål rundt dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Generelt sett fornøyd med levert produkt, og spesielt glad for å få nettleie og forbruk på samme faktura. Når det er noe som blir feil, er serviceavdelingen tilgjengelig kjapt, og eventuelle feil blir rettet uten dikkedarer. Derfor er det ikke så farlig om sh*t happens, fordi sånn er det bare av og til.
Hei Ole N, Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding! Vi setter veldig stor pris på det du skriver og er veldig glad for at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Som du nevner kan det skje feil, men vi gjør det vi kan og ønsker selvfølgelig å hjelpe til om kundene våre ikke skulle være fornøyde. Har du noe spørsmål ved en senere anledning er det bare å ta kontakt med oss på kundeservice, vi hjelper deg gjerne! Vi ønsker deg en god dag videre. Mvh GNP Energy.
Ble lovet gratis strøm i 2 mnd. det skjedde ikke. men fikk det gjennom til slutt, en litt farlig avtale, med masse gebyrer hvis du sier opp for avtalen på 12 mnd. Vil bli kvitt dem så fort som mulig.
Hei Frank M, Det er synd å lese det du skriver. Her kan det ha vært en feil i systemet som gjorde at det ble feil pris, vi beklager så mye for dette. Når det gjelder disse gebyrene som du nevner er det kun gebyr om du sier opp avtalen. Dette blir man alltid informert om både muntlig og skriftlig når man får tilbud om avtalen. Har du noe spørsmål rundt dette må du gjerne ta kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller mail [email protected]. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.