Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble lurt til binding, og fikk aldri kontakt med selger... Prøvde å kontakte selskapet mange ganger.
Hei Anette, Det er synd å lese at du føler deg lurt. Dette er ikke noe vi ønsker. Vi på kundeservice er tilgjengelig på telefon 21 65 10 00 fra 09.00-15.00 Mandag til Fredag eller på e-post [email protected]. Ta gjerne kontakt med oss så kan vi se på dette sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy
Det meste er positivt med GNP. God strømavtale. God servise ved innringing , får god forklaring på spørsmål om faktura og annet av interesse.
Hei Sven A. T, Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding fra deg, dette setter vi stor pris på! Skulle du lure på noe ved en annen anledning må du gjerne ta kontakt med oss på kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller [email protected]. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Ble ringt i går og presenterer meg navn. Første han i telefon spørr om er om jeg er Iselin som jeg akkurat har sagt. Han forteller at jeg har blitt trukket ut til 1 mnd gratis strøm og at strømforbruket nå er over 1kr (rundt 1,65 sa han) Jeg sa jeg betaler 69 øre/kw. Han presterer å si at nei det gjorde jeg ikke og sa feil strømselskap som jeg tydeligvis hadde. Nei det stemmer ikke sa jeg og han begynte å bli frekk mot meg. Slikt finner jeg meg ikke i. Utrolig dårlig service når du blir ringt og forstyrret på ettermiddagen. Har hatt dere selv før og betalte dobbel regning med strøm fra mitt tidligere og dere i tilleg. Skal aldri ha dere som leverandør igjen dessverre! Håper dere får noen hyggeligere selgere fremover!
Hei Iselin, Vi beklager så mye for dette og at du har fått denne opplevelsen av oss som leverandør. Vi tar dette videre med vår salgsavdeling. Vi takker for din tilbakemelding og tar dette med oss videre. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
GNP Energy oppererer med meget uoversiktlig faktura der det fremkommer stadig hvor mye som er betalt, tilbakeføringer, faktiske priser og har en pålagt bindingstid. De har mange forklaringer på hvorfor de ikke ønsker å oppgi hvilken pris som er basis for faktureringen avhengig av hvilken avtale man har valgt. De er riktig nok flinke til å anbefale hva de mener er den billigste løsningen basert på estimert forbruk, men etter som faktura grunnlaget ikke gir en god oversikt, er det ofte vanskelig å sammenligne. For spotpris har de et påslag på 39 øre per kilowatt som ikke er spesifisert i prisen per kilowatt. Som sagt, her GNP Energy flere valgalternativer, både spot og avtale. Men som alle andre strømleverandører, driver de butikk. Spørsmålet er vel bare om kunden er den som tjener på avtalen. Jeg kommer til å skifte strømleverandør så snart bindingstiden er over. Beklagelig vis om 8 måneder.
Hei Bjørn, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi ønsker kun at du som kunde hos oss skal være fornøyd med din avtale og pris hos oss. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] så vi kan se nærmere på din avtale og dette med fakturering sammen med deg, så finner vi en løsning på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Jeg har hatt en del kontakt med dere ifb med at jeg overtok ansvaret for et dødsbo. Det har vært en positiv opplevelse. Dere har vært veldig enkle å ha med å gjøre.
Hei Jørn, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som din leverandør, dette setter vi stor pris på. Skulle du ha spørsmål senere må du gjerne ta kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected]. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Gir god veiledning om kraftmarkedet og produktsalg.
Hei Larsen I, Tusen takk for din tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive om oss. Skulle du ved en senere anledning må du gjerne ta kontakt med oss på kundeservice pr. telefon eller e-post. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
10 dager etter inngått avtale endret de den til ny avtale med begrunnelse av at forbruket ville bli for høyt i forhold til inngått avtale og kortet inn kampanje til en mnd, ikke 3. Svarer ikke på mail sendt tilbake og da frister det ikke å være kunde lenger!
Hei Stian, Det er synd å lese at du har denne opplevelsen av oss som din leverandør. Det du skriver er noe man blir informert om i avtalen. Vi svarer hver dag på e-post fra våre kunder. Ta gjerne kontakt igjen på [email protected] eller 21 65 10 00 så vi kan se på dette sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.