Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig hyggelig Dame fikk god info om det jeg lurte på🥰❤️
Hei Liv, Det er veldig hyggelig at du har tatt deg tid til å skrive om oss, dette setter vi stor pris på! Skulle du har noe spørsmål må du gjerne ta kontakt med oss, vi hjelper deg gjerne. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Tusen takk for samtalen en hyggelig dame som var veldig behjelpelig og hyggelig fikk all den hjelp og svar jeg ønsket 👍🙂
Hei Gunn H. N, Takk for en super tilbakemelding fra deg. Vi setter stor pris på det du skriver til oss! Takk for at du er vår kunde. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Lett å komme til og alltid hyggelige behandlere. Alltid hjelpsomme
Hei Terje, Så hyggelig å lese at du er fornøyd med oss som din strømleverandør! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive til oss._ Takk for at du er vår kunde. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Jeg skulle bytte en gang før, og de ringte å sa jeg hadde bindingstid, da sa jeg at jeg skulle beholde de til den gikk ut. Ringte så senere å spurte hvor lang bindingen var, og det var 1 år ,jeg var godt over det året, og sa da jeg ville bytte,, men da hadde de satt meg på 1 år til da jeg første tlfsamtale sa jeg skulle ha de til bindingstiden var ute. Dette er etter min mening et lureri
Hei Unni L, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss om din leverandør. Vi har ikke interessert i å lure noen og binder aldri kundene opp til ny avtale etter endt avtaletid med mindre man selv har takket ja til en ny avtale på 1 år. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med vår kundeservice på telefon eller mail slik at vi kan se nærmere på dette. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Forhåndsfakturerer og er dyr. Samt at den lurer deg inn på bindingstid. Jeg bytter straks bindingstid er over, om ikke før.
Hei Odd R. N, Om du ikke er fornøyd med avtalen din hos oss ønsker vi gjerne at du tar kontakt med vår kundeservice så vi kan se på avtalen din og finne en løsning på dette sammen. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
I siste faktura for desember måned får jeg regning på 11000kr. For en leilighet på 70kvm, og med vanlig oppvarming.
Hei Erik T, Om du har fått en faktura som ikke samsvarer med det du mener du skal betale ønsker vi gjerne at du tar kontakt med vår kundeservice så vi kan se nærmere på saken din og finne en løsning på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Alt for dyr strømavtale som i tillegg har bindingstid
Hei Kristin, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din leverandør. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] så vi kan se nærmere på saken din. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.