Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Oppskrudd pris og må betale kjempemasse for å komme seg ut av elendigheten. Vi ble enig pr. Telefon at jeg skulle over til dem en satt dato, men de fikk meg over med en gang.. Aldri mer
Hei Martin, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din leverandør. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] så vi kan se nærmere på saken din. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Ble lovet spottpris med tak på 50øre da jeg skrev avtale meg GNP og skrev avtale på 5 år men de ser ut som GNP bare kan forandre den etter eget ønske. No er de tredjegangen di prøver å forandre den. De må regnes som avtalebrudd, da den skulle være for å ha forutsigbarhet med strøm regninga
Hei Endre, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din leverandør. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] så vi kan se nærmere på saken din. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Ble oppringt av GNP. Og inngikk en avtale med de, da det skulle koste 2-300 kr hvis jeg ønsket å bryte kontrakten, å bytte tilbake til det jeg hadde /eller til et annet. Da jeg prøvde å bytte, ble jeg oppringt av GNP, og fikk servert en helt annen regning enn 2-300 kr. Det var over kr 2000 hvis jeg brøt kontrakten, så dette selskapet har jeg til 31 mai. Så nei jeg er ikke helt fornøyd med dem pga. dette😒
Hei Nina, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din leverandør. Vi er ikke interessert i å lure våre kunder og man blir informert både muntlig og skriftlig om både avtaletid og bruddgebyr. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice så vi kan se nærmere på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Jeg har Alltid fått god oppfølging av mitt kundeforhold.
Hei Olga H, Takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Takk for at du er kunde hos oss! Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kundeservice med kunnskap. Der de faktisk vet hva de selger.
Hei Dickus, Tusen takk for din tilbakemelding! Vi på kundeservice jobber hver dag for å bli bedre og få mer kunnskap. Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive til oss. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Alltid hyggelige folk, som svarer på det man spør om.
Hei Hege, Så hyggelig at du har tatt deg tid til å skrive til oss, dette setter vi stor pris på. Skulle du ha noe spørsmål må du bare ta kontakt med oss! Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Synes de har hjulpet meg når jeg har spurt om fast/ spotpris! Men jeg ønsker jo uansett billigere strømpris!
Hei Elsbet, Takk for at du skriver til oss. Vi håper du har fått hjelp med din strømavtale, hvis ikke må du gjerne ta kontakt med vår kundeservice på telefon eller e-post. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.