Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Selger lover et topp tre produkt uten fordyrende påslag. Fakturaen var krydret med alskens fordyrende påslag. Har aldri opplevd dyrere strømregning. De har til og med 1 års bindingstid!!! For hva!? Er det eneste måten man kan holde på å utnytte kunder i et håpløst uoversiktlig strømmarked!? Prøver man å trekke seg før tiden, så må man betale gebyr!!! På toppen av alt får man regninger flere måneder etter at man har betalt siste regning og straffegebyr. Intet seriøst firma holder på sånn.
Hei Lasse, Det er synd å lese det du skriver og at du ikke var fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi informerer alltid om både påslag, fastledd og avtaletid når vi tilbyr kundene en avtale, dette får man også skriftlig. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 så vi kan se nærmere på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Ble oppringt av dere og ble fortalt at om jeg svare ja på sms og fornyet i 12 måneder til skulle jeg få en enda bedre avtale enn den jeg hadde. Jeg sa jeg kjører bil nå men send dette på mail så skal jeg se på det senere. De neste 30 min kom det 5 stk sms med at jeg skulle svare med melding JA. Føltes som en desperat kamp for fortest mulig å lokke meg i en deal før jeg kunne tenke meg om. PS. Har ennå ikke svart
Hei Tyla, Det er et datasystem som sender ut SMS og blir ikke den besvart vil det komme flere SMS'er som purrer på svar, dette skjer automatisk i systemet, dessverre. Ingenting vil skje om du ikke svarer på den. Vi må ha en bekreftelse fra deg for at avtalen skal tre i kraft. Du må gjerne ta kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller mail [email protected] om du har noen spørsmål rundt dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Generelt sett fornøyd med levert produkt, og spesielt glad for å få nettleie og forbruk på samme faktura. Når det er noe som blir feil, er serviceavdelingen tilgjengelig kjapt, og eventuelle feil blir rettet uten dikkedarer. Derfor er det ikke så farlig om sh*t happens, fordi sånn er det bare av og til.
Hei Ole N, Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding! Vi setter veldig stor pris på det du skriver og er veldig glad for at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Som du nevner kan det skje feil, men vi gjør det vi kan og ønsker selvfølgelig å hjelpe til om kundene våre ikke skulle være fornøyde. Har du noe spørsmål ved en senere anledning er det bare å ta kontakt med oss på kundeservice, vi hjelper deg gjerne! Vi ønsker deg en god dag videre. Mvh GNP Energy.
Ble lovet gratis strøm i 2 mnd. det skjedde ikke. men fikk det gjennom til slutt, en litt farlig avtale, med masse gebyrer hvis du sier opp for avtalen på 12 mnd. Vil bli kvitt dem så fort som mulig.
Hei Frank M, Det er synd å lese det du skriver. Her kan det ha vært en feil i systemet som gjorde at det ble feil pris, vi beklager så mye for dette. Når det gjelder disse gebyrene som du nevner er det kun gebyr om du sier opp avtalen. Dette blir man alltid informert om både muntlig og skriftlig når man får tilbud om avtalen. Har du noe spørsmål rundt dette må du gjerne ta kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller mail [email protected]. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Enkelt å komme i kontakt og ekspeditt håndtering. Veldig bra.
Hei Knut T, Tusen takk for din tilbakemelding, dette setter vi stor pris på! Om du ved en senere anledning skulle ha noe spørsmål er det bare å ta kontakt med vår kundeservice så vil vi hjelpe deg. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Helt latterlig hvordan de ikke tar et nei for et nei, ringer over 30 ganger på en mnd. blokkerer nr da begynner de bare å ringe fra et nytt nr. når man tar kontakt med kundeservice og ber de om å stoppe å kontakte deg, begynner de bare fra et 3 nr og skylder på at det blir automatisk oppringt fra salgsavdelingen. merkelig nok har salgsavdelingen tydeligvis bare en ansatt som ikke gjør annet enn å plage deg
Hei Lene, Dette er absolutt ikke noe som skal skje. Dette vil vi gjerne sjekke nærmere opp i. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice igjen og si ifra om dette og at det fortsatt ringer, det er ikke slik det skal være. Du kan nå oss på telefon 21 65 10 00 eller [email protected]. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Utmerket service og rimelige priser sammenlignet med andre.
Hei Mahmood A, Tusen takk for din tilbakemelding, dette setter vi stor pris på. Skulle du ha noe spørsmål ved en senere anledning må du gjerne ta kontakt med vår kundeservice på mail [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.