Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har ikke hatt problemer med selve GNP. Forskuddsbetaling av strømmen i disse tider ga Støre regninger og vanskelig å holde oversikt. Mangler mulighet for å kunne følge med på eget strømforbruk.
Hei Jonny, Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør! Du må gjerne ta kontakt med vår kundeservice om du skulle ønske å gjøre noe endringer med din avtale hos oss. Når det gjelder muligheten til å følge med på eget strømforbruk er det noe vi jobber med og som forhåpentligvis vil være tilgjengelig om kort tid. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Veldig fornøyd med spotprisavtalen time for time siden man da kan følge med på Nord pool sine sider på når på døgnet man kan spare strøm!
Hei Rune, Kjempehyggelig å høre at du er fornøyd med spotpris avtalen din hos oss. Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive til oss! Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Veldig hyggelig Dame fikk god info om det jeg lurte på🥰❤️
Hei Liv, Det er veldig hyggelig at du har tatt deg tid til å skrive om oss, dette setter vi stor pris på! Skulle du har noe spørsmål må du gjerne ta kontakt med oss, vi hjelper deg gjerne. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Tusen takk for samtalen en hyggelig dame som var veldig behjelpelig og hyggelig fikk all den hjelp og svar jeg ønsket 👍🙂
Hei Gunn H. N, Takk for en super tilbakemelding fra deg. Vi setter stor pris på det du skriver til oss! Takk for at du er vår kunde. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Lett å komme til og alltid hyggelige behandlere. Alltid hjelpsomme
Hei Terje, Så hyggelig å lese at du er fornøyd med oss som din strømleverandør! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive til oss._ Takk for at du er vår kunde. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Jeg skulle bytte en gang før, og de ringte å sa jeg hadde bindingstid, da sa jeg at jeg skulle beholde de til den gikk ut. Ringte så senere å spurte hvor lang bindingen var, og det var 1 år ,jeg var godt over det året, og sa da jeg ville bytte,, men da hadde de satt meg på 1 år til da jeg første tlfsamtale sa jeg skulle ha de til bindingstiden var ute. Dette er etter min mening et lureri
Hei Unni L, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss om din leverandør. Vi har ikke interessert i å lure noen og binder aldri kundene opp til ny avtale etter endt avtaletid med mindre man selv har takket ja til en ny avtale på 1 år. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med vår kundeservice på telefon eller mail slik at vi kan se nærmere på dette. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Forhåndsfakturerer og er dyr. Samt at den lurer deg inn på bindingstid. Jeg bytter straks bindingstid er over, om ikke før.
Hei Odd R. N, Om du ikke er fornøyd med avtalen din hos oss ønsker vi gjerne at du tar kontakt med vår kundeservice så vi kan se på avtalen din og finne en løsning på dette sammen. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.