Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Selve kundeservice damen jeg pratet med var forståelsesfull og forsøkte å komme med alternativ, samt rask tlf respons. Men avtalen som jeg inngikk via tlf i forkant er ikke slik det ble presentert, en dårligere avtale enn strøm-leverandør jeg hadde. Twistet på selve avtalen med bindingstid da det var basert på uriktige opplysninger.
Hei Hanne, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med din avtale her hos oss. Håper det ble en løsning på dette når du snakket med vår kundeservice, hvis ikke må gjerne ta kontakt med oss så skal vi hjelpe deg. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Svarer ikke på mail og mye dyrere enn avtalen jeg hadde. I tillegg har de bruddgebyr slik at man blir stucked med dem til bindingstiden er over.
Hei Elin, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din leverandør. Vi svarer daglig på e-poster fra våre kunder, det er derfor rart at du ikke har fått svar. Dobbeltsjekk om du har riktig e-post eller send oss en ny på [email protected] så hjelper vi deg gjerne. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Ble i dag oppringt av en selger fra GNP Energy. Han spurte raskt om jeg visste hva strømprisen lå på i dag, den er ganske høy. Ja, det er den, svarte jeg. Han lurte derettet på om jeg ville ha gratis strøm i 1 måned, noe han var sikker på jeg ønsket, og spurte raskt som hvilken strømleverandør jeg hadde i dag. Jeg svarte Norgesenergi, og før jeg fikk sagt noe mer sa han at han vil kontakte Norgesenergi på mine vegne og si at jeg ønsker gratis strøm i 1 måned og bytte til GNP Energy. Da brøt jeg inn og sa at det er ikke greit. Dessuten er det prisen etter denne måneden som er interessant. Han kom da med en dårlig avtale som jeg ikke ønsket. Godt forsøk av en frekk og pågående selger. Heldigvis følger jeg med og er ganske rask i hodet, men f.eks. eldre mennesker eller andre som ikke klarer å henge med under en slik samtale kan fort bli lurt. STYR UNNA!
Hei Stig, Det er synd å lese at du har denne opplevelsen med oss som leverandør. Vi er ikke interessert i å lure våre kunder og man blir informert om alle avtalevilkårene i både samtale med selger og skriftlig i etterkant av samtalen. Vi beklager så mye for din opplevelse. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Er svært godt fornøyd med GNP Energy som leverandør, endelig en leverandør som tar sin kunde på alvor. Er åpen på innspill og er svært imøtekommende.
Hei Jarle S, Takk for din tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør, det setter vi stor pris på. Skulle du ved en senere anledning ha noe spørsmål må du gjerne ta kontakt med vår kundeservice på telefon eller e-post. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Synes jeg fikk utmerket god hjelp, vil anbefale dere til andre
Hei Bodil, Tusen takk for din tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å skrive en tilbakemelding. Skulle du behøve hjelp må du gjerne ta kontakt med vår kundeservice på telefon eller e-post. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Kort ventetid til kundebehandler, blide og hyggelige og hjelpsomme kundebehandlere.
Hei Roy, Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding fra deg! Dette setter vi stor pris på. Takk for at du er kunde hos oss! Skulle du ved en senere anledning være noe du lurer på må du gjerne ta kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected]. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Ble lovt billig strøm. Men ble nesten dobbelt så dyr som den gamle avtalen jeg hadde. Pluss de skal ha bruddgebyr.
Hei Andreas, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] så kan vi se på dette sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.