Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har hatt en del kontakt med dere ifb med at jeg overtok ansvaret for et dødsbo. Det har vært en positiv opplevelse. Dere har vært veldig enkle å ha med å gjøre.
Hei Jørn, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som din leverandør, dette setter vi stor pris på. Skulle du ha spørsmål senere må du gjerne ta kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected]. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Gir god veiledning om kraftmarkedet og produktsalg.
Hei Larsen I, Tusen takk for din tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive om oss. Skulle du ved en senere anledning må du gjerne ta kontakt med oss på kundeservice pr. telefon eller e-post. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
10 dager etter inngått avtale endret de den til ny avtale med begrunnelse av at forbruket ville bli for høyt i forhold til inngått avtale og kortet inn kampanje til en mnd, ikke 3. Svarer ikke på mail sendt tilbake og da frister det ikke å være kunde lenger!
Hei Stian, Det er synd å lese at du har denne opplevelsen av oss som din leverandør. Det du skriver er noe man blir informert om i avtalen. Vi svarer hver dag på e-post fra våre kunder. Ta gjerne kontakt igjen på [email protected] eller 21 65 10 00 så vi kan se på dette sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Har god erfaring med GNP Energy. For god hjelp,når det er nødvendig.
Hei Hege A. D, Takk for din fine tilbakemelding, dette setter vi stor pris på! Om du skulle ha noen spørsmål ved en senere anledning må du gjerne ta kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected]. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy
Dersom man leser avtalen er det helt greit. Bildingstid er jo en del av avtalen og gjør at man deretter kan tegne ny avtale med dette selskap eller annet selskap, dersom det er en bedre avtale. Som ved alle andre avtaler er det selvfølgelig viktig å følge med. Jeg har benyttet meg av dette selskapet flere ganger, men etter at en avtaleperiode er over har jeg selvfølgelig sjekket rundt for å finne bedre avtaler. Dersom man føler seg lurt av bindingsperioden er det vel for at man ikke har fulgt med på periodens utløp. Nå - og kommende vinter vil svi for oss forbrukere takket være vår forræderske politikere, pass på. Strømpriser på 1 kr/kwt + blir normen, i tillegg kommer linjeleie. Tegn avtale som går frem til mai/juni 2022.
Hei Bj H, Tusen takk for din tilbakemelding, dette setter vi stor pris på! Ta gjerne kontakt med vår kundeservice om du ved en senere anledning ønsker tilbud på en ny avtale fra oss. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Det ble ikke informert om at det var 12 mnd bindingstid på telefon. Skulle få 3 mnd gratis strøm så var det fritt fram etterpå. Dette ble sakt før opptaget på telefonen begynte. Da jeg ønsket å benytte meg av angrefristen etter litt over 14 dager så var det helt umulig, eller jeg måtte kjøpe meg ut. Nå er heldigvis de 12 mnd over. Fikk nettopp ny telefon fra GNP angående nytt tilbud. Her ble det heller nevnt noe om bindingstid. Jeg måtte selv spørre om det og da fikk jeg en bekreftelse. Men for min del så var ikke det aktuelt.
Hei Jonny T, Det er synd å lese at du har denne opplevelsen av oss som leverandør. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected]. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Trygghetspakke ble drittpakke. Hold dere langt unna disse bruktbil selgerne.
Hei Gunnar O, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] så vi kan se på dette sammen og finne en løsning. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.