Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ringte inn idag ang strømregning.jeg lurte bare på noe.Hun jeg snakket med var utrolig imøte kommende og lyttet til meg.Hun gikk inn i saken og ordnet opp her og nå.innrømmet at dem hadde gjort en feil.denne strøm leverandøren er bare superduper.Bytter aldri til noen andre😉
Hei Nina, Tusen takk for din tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som din leverandør, vi gleder oss til videre samarbeid med deg! Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
G N P er verdens beste bedrift, og det er bra som dere kunne blir litt bileiere enn nå. Takk
Hei Yones B, Tusen takk for din fine tilbakemelding, vi setter stor pris på dette! Skulle du ha noe spørsmål ved en senere anledning må du gjerne ta kontakt med oss på [email protected] eller 21 65 10 00. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Dyrt selskap og tar kunn beregninger om ditt forbruk noe som gjør at,bruker du mindre må du allikevel betale for det du ikke har brukt og i disse dager da strømmen er så dyr tjener selskapet penger som du kunne ha hatt selv. Vil aldri ha dette selskapet som leverandør mer🤮
Hei Lisbeth, Det er veldig synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din leverandør. Vi ønsker kun at du skal være fornøyd med oss som din leverandør. Ta gjerne kontakt med oss på e-post [email protected] eller telefon 21 65 10 00 så vi kan se på dette nærmere. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Jeg er meget fornøyd med dere både med prisen og servicen fortsett gjerne slik lenge
Hei Astrid M. H, Tusen takk for din tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å skrive om oss. Skulle du behøve hjelp med noe må du gjerne ta kontakt med oss på e-post [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Føler meg lurt på flere punkter! Får ikke opplyst antall KWH pr mnd på to målere. Må betale forskuddvis. Dette ble ikke opplyst. Det er binding i 12 mnd som ikke ble opplyst. Må betale for måler som er avslått. Ikke opplyst!
Hei Reidar S, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med din avtale hos oss. Vi informerer alltid våre kunder om alle avtalevilkår muntlig og skriftlig. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] så vi kan se nærmere på dette sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Ble lurt til binding, og fikk aldri kontakt med selger... Prøvde å kontakte selskapet mange ganger.
Hei Anette, Det er synd å lese at du føler deg lurt. Dette er ikke noe vi ønsker. Vi på kundeservice er tilgjengelig på telefon 21 65 10 00 fra 09.00-15.00 Mandag til Fredag eller på e-post [email protected]. Ta gjerne kontakt med oss så kan vi se på dette sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy
Det meste er positivt med GNP. God strømavtale. God servise ved innringing , får god forklaring på spørsmål om faktura og annet av interesse.
Hei Sven A. T, Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding fra deg, dette setter vi stor pris på! Skulle du lure på noe ved en annen anledning må du gjerne ta kontakt med oss på kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller [email protected]. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.