Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lokket med billig strøm, men må betale over 300 kr i faste avgifter!!! Dette stod det ingenting om da man meldte seg inn.
Hei Ane, Vi har ikke - og har aldri hatt - en strømavtale med 300 kroner i faste avgifter så vi er litt usikre på hva du mener her. En spotprisavtale har gjerne et påslag per kilowattime, som oppgis i øre, og eventuelt et lavt månedsbeløp. Dersom strømavtalen din endrer pris, varsler vi alltid om dette 14 dager i forveien per e-post. Da står du fritt til å bytte avtale. Vi setter pris på om du kan ta kontakt med oss på telefon 612 94 700 eller e-post [email protected] så kan vi få oppklart denne saken! Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
God kundeservice, veldig bra og oversiktlig app og lave påslag
Hei Toril, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Lett å få kontakt med strømleverandør og mange gode tilbud til kundene av ulik interesse.
Hei Hans Petter, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Det er ikke noe mas fra dem, lett å kontakte. Ærlig når du snakker med dem. Gode avtaler som er lette å fårstå. Bra avtalt gjennom YS.
Hei Roger, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Opplever Gudbrandsdal energi som seriøst og trygt. Jeg har også YS avtale som gjør at jeg får bra tilbud. Kan absolutt anbefale selskapet.
Hei Lillian, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Enkel gjennomgang viser 50 rimeligere tilbud enn GE spot. Det er for dårlig og jeg bytter umiddelbart! Dyrt nok å være hytteeier i landet for "vanlige folk" nå.
Hei R, Takk for din tilbakemelding. Vi ønsker å tilby få og konkurransedyktige avtaler som holder prisen over tid, slik at kundene slipper å bekymre seg over om strømavtalen endres og etter hvert blir dyrere. Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Som kunde får du anledning til å bytte avtale, også lokketilbud.
Hei H.M, Takk for din tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon