Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gikk inn på linken på forbrukerrådet, da gjaldt ikke avtalen lengre - Kjeltringer som alle andre😕- Skikkelig useriøst måte for å få kundene over på
Hei! Da tror jeg du må ha klikket deg inn på lenken akkurat i det det ble gjort en produktendring. Håper du tok kontakt med vårt kundesenter og fikk til hjelp til bestilling :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
1 øre påslag og null månedsgebyr- det er slik jeg ønsker det. Har ikke apper, lading av bil og styring av strøm.
Hei Magne! Takk for hyggelig omtale. Prøv gjerne ut appen vår også, den kan være nyttig og innsiktsfull selv om man ikke bruker smartlading og annet :) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Mine erfaringer er gode og er enkelt å forstå hvordan det er satt opp i forhold til de andre jeg har brukt.
Hei Leif! Tusen takk for fin omtale, det er hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Lett å få kontakt med, god kundeservice Oversiktelig app
Hei Beth! Tusen takk for flott omtale, det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
GE sa opp GE Trygg avtalen uten personlig kontatkt med det resultat at jeg fikk plutselig en regning som var kr 5000 mer enn måneden før. Melding jeg fikk tolket jeg som at topp pris for strøm var kr 5 ikke at det var satt som fast pris. Jeg ser nå etter en annen leverandør av strøm.
Hei! Vi handler inn kraft på forhånd for våre kunder på variable avtaler, som GE Trygg. Innkjøpene for oktober har, sammenlignet mot spotprisen, vist seg å være høyere enn hva spotprisen har blitt levert på. Spotprisen sitt lave nivå har overrasket både oss og store deler av kraftmarkedet. I store deler av juli, august og september var det omvendt, da var prisen langt lavere enn spotprisen. Dette har blant annet du nytt godt av, da fakturaene dine for august og september har vært svært lave. Grunnen til dette er at strømstøtten baserer seg på spotprisen i området ditt, ikke din avtalepris. Baksiden med en slik avtale kom denne måneden. Dette er dessverre noe av risikoen ved å ha en slik avtale hvor prisen settes på forhånd. Det er viktig for oss å presisere at vi ikke tjener på at spotprisen gikk kraftig ned, da vi har kjøpt inn strømmen på forhånd til nettopp denne prisen. Du ble informert om ny pris både via e-post og meldingsboks på Min side /i appen. Her fikk du også informasjon hvordan du i appen kunne sammenligne prisen på din variable strømavtale mot spotpris samt hvordan du også kunne bytte avtale dersom du ønsket det. Det er helt normalt at det vil være en prisforskjell mellom spotprisavtaler og variable strømavtaler, og det kan slå begge veier. Men de høye prisene har gjort at avviket i oktober er ekstra stort målt i kroner og øre. Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Gudbrandsdalen Energi har virkelig tapt seg. Jeg har vært kunde i mange år og var fornøyd lenge. For et par år siden byttet jeg til GE Trygg avtalen og den har fungert ganske bra, men ikke nå lenger. GE «Trygg» avtalen har nå gjort at jeg endte jeg opp med en regning på over 11 000 kroner for oktober, over DOBBELT så dyrt som normalt. Det kan ikke karakteriseres som noe annet enn REN SVINDEL, og dere i GE burde SKAMME dere for å sette en så høy pris. Hva skjedde med dere? Når ble dere så grådige? Etter at dere ble kjøpt opp av skurken Fjordkraft (nok en versting i ‘markedet’). Har nå byttet til Tibber, adios.
Hei! Vi handler inn kraft på forhånd for våre kunder på variable avtaler, som GE Trygg. Innkjøpene for oktober har, sammenlignet mot spotprisen, vist seg å være høyere enn hva spotprisen har blitt levert på. Spotprisen sitt lave nivå har overrasket både oss og store deler av kraftmarkedet. I store deler av juli, august og september var det omvendt, da var prisen langt lavere enn spotprisen. Dette har blant annet du nytt godt av, da fakturaene dine for august og september har vært svært lave. Grunnen til dette er at strømstøtten baserer seg på spotprisen i området ditt, ikke din avtalepris. Baksiden med en slik avtale kom denne måneden. Dette er dessverre noe av risikoen ved å ha en slik avtale hvor prisen settes på forhånd. Det er viktig for oss å presisere at vi ikke tjener på at spotprisen gikk kraftig ned, da vi har kjøpt inn strømmen på forhånd til nettopp denne prisen. Du ble informert om ny pris både via e-post og meldingsboks på Min side /i appen. Her fikk du også informasjon hvordan du i appen kunne sammenligne prisen på din variable strømavtale mot spotpris samt hvordan du også kunne bytte avtale dersom du ønsket det. Det er helt normalt at det vil være en prisforskjell mellom spotprisavtaler og variable strømavtaler, og det kan slå begge veier. Men de høye prisene har gjort at avviket i oktober er ekstra stort målt i kroner og øre. Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Dette bør dere ta hensyn til på folk som må betale 4doblede fakturaer for oktober. Det hjelper faen ikke å kopiere samme svar for kundene som ble lurt og nå tro at dere kan berge skinnet sitt!!! Skulle ikke tro dette kunne skje i Norge. Det blir ufattelig trist jul for familien min i år
Hei! På grunn av en høy pris på variabelavtalene og en lav gjennomsnittlig spotpris gjennom oktober har flere kunder fått en høyere strømregning enn forventet. Strømstøtten beregnes på grunnlag av spotprisen, og ikke strømavtalen den enkelte har. Vi handler inn kraft på forhånd for våre kunder på variable strømavtaler. Innkjøpene for oktober har, sammenlignet mot spotprisen, vist seg å være høyere enn hva spotprisen har blitt levert på. Spotprisen sitt lave nivå har overrasket både oss og store deler av kraftmarkedet. I store deler av juli, august og september var det omvendt, da var prisen på din avtale langt lavere enn spotprisen. Prisøkningen ble informert om både via e-post og meldingsboks på Min side /i appen i god tid før prisendringen trådte i kraft. Her fikk du også informasjon hvordan du i appen kunne sammenligne prisen på din variable strømavtale mot spotpris samt hvordan du også kunne bytte avtale dersom du ønsket det. Det er helt normalt at det vil være en prisforskjell mellom spotprisavtaler og variable strømavtaler, og det kan slå begge veier. Men de høye prisene har gjort at avviket i oktober er ekstra stort målt i kroner og øre. Det er ellers viktig for oss å presisere at vi ikke tjener på at spotprisen gikk kraftig ned, da vi har kjøpt inn strømmen på forhånd. Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon