Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Avtalen er god uten andre påslag enn 1 øre/Kwh. Appen er veldig enkel i bruk og gir svært god oversikt. Gode og relevante kundefordeler i tillegg er en bonus
Hei Eric T Hyggelig å høre at du er fornøyd! Og tusen takk for flott omtale, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Veldig enkel og oversiktlig faktura. Kun 1 øre påslag. Ingen månedsavgift. Meget hyggelige personer som svarer telefon. Får hjelp til det meste med en gang. Med GE sin app har en ovesikt på forbruk,etc hele tiden.
Hei Brigt, Så hyggelig å høre at du er fornøyd og tusen takk for flott omtale, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Gudbransdal Energi har en god spotpris ,elendige andre avtaler, og når det kommer til forståelig veiledning, telefonservice ( svartid på telefon) er dette totalt katastrofe. I dag har vi sittet i ventekø på til sammen 2,5 timer. Samme stemmen om igjen, takk for at du venter, jo takk du, har ikke noe valg. Vi har tidligere hatt en anbefalt avtale som viste seg å være gunstig når prisen var høy, men ugunstig når den var lav. Vi oppfatter informasjonen som svært vanskelig å forstå, da prøver man seg på telefon, men gir opp da ventetiden blir utmattende, noe selskapene selvfølgelig ønsker, de ønsker at vi legger på. Vi gir de en sjanse til, det finnes flere leverandører i samme prisleie. Det vi som kunder ønsker oss, er selvfølgelig billig pris, men det er svært viktig at service og forståelig veiledning henger sammen, ingen ting gir mer usikkerhet og mistanke om lureri enn når du ikke forstår eller for informasjom som utelukker dårlig avtale.
Hei! Beklager at det tar tid å få svar hos oss. Vi har svært stor pågang for tiden, noe som medfører økt svartid på telefon og e-post. Yte god service og forståelig veiledning er viktig for oss, så vi takker for tilbakemeldingen din og tar den med oss videre :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon Vi takker for tilbakemeldingen
En unødvendig fastpris med dårlig info.koster meg kr.13.964,- Snittet på vanlig pris var kr.2000.- Jeg har byttet til ny strømleverandør.
Hei! Takk for din tilbakemelding! På grunn av en høy pris på variabelavtalene og en lav gjennomsnittlig spotpris gjennom oktober har flere kunder fått en høyere strømregning enn forventet. Vi handler inn kraft på forhånd for våre kunder på variable strømavtaler. Innkjøpene for oktober har, sammenlignet mot spotprisen, vist seg å være høyere enn hva spotprisen har blitt levert på. Spotprisen sitt lave nivå har overrasket både oss og store deler av kraftmarkedet. Det er helt normalt at det vil være en prisforskjell mellom spotprisavtaler og variable strømavtaler, og det kan slå begge veier. Men de høye prisene har gjort at avviket i oktober er ekstra stort målt i kroner og øre. Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Veldig bra pris. Holder det de lover. Jeg ble ringt av en dyktig telefonselger som fiksa en veldig bra avtale for meg etter jeg hadde blitt forhåndsfakturert av Tibber.
Hei Lars! Så hyggelig å høre at du er fornøyd! Og tusen takk for flott omtale, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Mine erfaringer som kunde hos Gudbrandsdal Energi er er for det aller meste positive. Det jeg kan anføre som negativt er at jeg ved noen anledninger har hatt problemer med å oppnå kontakt med fitmaet.
Hei Roar E. H Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Vi beklager at det har vært litt vanskelig å få tak i oss. Det er mange som kontakter oss for tiden, og det medfører økt svartid på telefon og e-post. Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Jeg har vært kunde hos GE i et par år, og er veldig fornøyd med spot-avtalen jeg har der. På websiden og i appen ser jeg til enhver tid forbruk og pris helt ned til per time. Mottar også varsel om neste døgns priser (lavest, høyest og gjennomsnitt). Appen er brukbar, men har potensiale til å bli bedre.
Hei Jubb! Takk for din tilbakemelding, hyggelig å høre at du fornøyd :-) Vi utvikler stadig appen vår, og har du tips eller ønsker til hvordan den kan bli enda bedre, del det gjerne med oss på e-post [email protected] Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon