Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fint selskap. God kommunikasjon, of føles trygg. Veldig fine appen er også ett pluss.
Hei J! Så hyggelig å høre at du er fornøyd kunde :-) Og tusen takk for flott omtale, det setter vi stor pris på! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Tilbyr en god pris, grei faktura og hjelpsom kundeservice
Hei Oddbjørn! Tusen takk for fin omtale, det setter vi stor pris på! Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Jeg anbefaler dere å ikke bli kunde av Gudbrandsdal Energi AS og Fjordkraft AS! Da Fjordkraft AS er en useriøs og dyr strømleverandør og som eier Gudbrandsdal Energi AS! Som er en av de dyreste på spotpris strøm! Se elskling.no for informasjon. Nå skal Gudbrandsdal Energi ta seg 360 kr. i året for at kundene skal bruke deres app! Se link! Denne appen avinstallerer jeg og gjør dette dere også! https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/4oRdQq/gudbrandsdal-energi-lanserer-betalt-app-for-stroemsparing
Hei Stig! Spotprisen er den samme uansett hvilken strømleverandør du har, det som skiller er påslaget og evt. et fastbeløp. Våre strømavtaler er absolutt konkurransedyktige :-) Strømleverandøren Gudbrandsdal Energi AS er eid av Elmera Group, og er et selvstendig selskap med kontor og ansatte på Vinstra i Gudbrandsdalen :-) Når det gjelder å ta betalt for appen, gjelder dette utvalgte tjenester en selv kan velge å abonnere på. En har fortsatt tilgang til forbruk, priser og kostnader med mer, uten å tegne abonnement. Ta gjerne kontakt med oss for mer informasjon :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Har fungert etter forventingen,ryddig og oversiktelig. Forståelige faktura
Hei Sigmund! Vi takker for den fine omtalen. Det setter vi stor pris på, og det er hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Har vært fornøyd med konkurransedyktig pris. Men de skal nå ta betalt via faktura for en app som jeg mener inneholder informasjon som burde vært gratis. Det er også forvirrende å fakturer for å laste ned app. Det bør heller være et valg i app store. Dette gjør at jeg vurderer å bytte leverandør.
Hei Kari! Takk for tilbakemeldingen din. Det er kun utvalgte tjenester som det blir mulig å abonnere på dersom man ønsker det. Hvis ikke, er det fortsatt mulig å bruke appen og ha tilgang til priser, forbruk og kostnader med mer, uten å betale for det :-) Ta gjerne kontakt med oss dersom du har noen spørsmål knyttet til dette! Du når oss på telefon 612 94 700 eller e-post [email protected], hverdager mellom klokka 08.00 og 15.15. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Rett frem, ærlig og åpne avtaler. Fantastisk kundeservice og app!
Hei Steffen! Tusen takk for den flotte omtalen! Det setter vi stor pris på, og det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Er glad for at jeg kan få lov til å utsette strømregning når jeg har det tøft fra før.
Hei Eva! Takk for fin omtale, det setter vi stor pris på og vi er glade for å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon