Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hatt GE i mange år nå. Fra tid til annen bytter jeg strømavtale hos dem, men har ikke funnet noen som tilbyr lavere pris. Ikke engang via kollektive avtaler. Selvfølgelig må en være bevisst på hvilken avtale en velger. Men de har konsekvent vært billigst. I dag har vi eksempelvis -0.5 øre påslag, mens de fleste andre har +3-9 øre. Ingen faste grunnpriser. Grei app som viser forbruk og pris hittil i mnd. Gjennomfakturering, så alt kommer på en regning. Vi er fornøyd med GE. Selv om strømprisene er vanvittige over hele Europa akkurat nå. Akkurat det er vi ikke så fornøyd med.
Hei Tone, Takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen, Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Veldig bra med strøm og mobil fra samme sted og man får rabatter
Hei Nina, Takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen, Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Bra erfaring med Gubrandsdalen energi, Kunne vært bedre med å tilby bedre avtaler. Må selv gå inn å sjekke
Hei Paal, Takk for hyggelig tilbakemelding og nyttig innspill - vi tar det med oss videre :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen, Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Hyggelig kundeservice Billigere mobil telefon Ingen forskuddsbetaling
Hei Kjell, Takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Betaler nå for en variabel pris, nå er den fast på 135 øre og det sendes Mail med beskjed om endring hver 14 dag. Men pristaket er på 175 øre, kan ikke bli dyrere enn dette. Alle påslag er inkludert. I App’en er det lett å følge med på strømforbruket. Om markedet endrer seg og strømprisene synker, så vil jeg endre til spotpris, men slik det ser ut nå vil det nok være billigst å ha en variabel strømavtale med pristak på 175 øre/kWh
Hei Hilde, Takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen, Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Til å stole på, ingen skjulte kostnader. Bra nettside/app så det er lett å følge med på strømforbruket.
Hei Anne, Takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen, Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Jeg har vært kunde hos GE i to ulike perioder over flere år. Har akkurat byttet bort nå, fordi jeg fant enda bedre priser et annet sted, men ser ikke bort fra at jeg kommer tilbake. Jeg hadde GE trygg og har tidligere hatt spotpris. Informasjonen på nettsidene er tydelig og god. Prisvarsling fungerer. Kundeservicen er tipp topp. Et trygt valg!
Hei Anne, Takk for hyggelig tilbakemelding. Du er hjertelig velkommen tilbake som kunde :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen, Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon