Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Som kunde får du anledning til å bytte avtale, også lokketilbud.
Hei H.M, Takk for din tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Jeg har alltid vurdert GE til å være av de billigste leverandørene; litt overrasket og usikker på denne dårlige ratingen. GE et alltid tidlig ute med informasjon om hva man må følge med på og de har god kundebehandling
Hei Per, Takk for hyggelig tilbakemelding :) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Jeg har aldri på noe tidspunkt blitt kontaktet av Gudbrandsdal Energi med tilbud, endringer, reklame eller liknende. De er konkurransedyktige på pris uten nødvendigvis å være på øret billigst. For meg er det verdt en tusenlapp ekstra i året å slippe strømselskaper som skal selge meg ting eller som endrer avtalevilkårene underveis.
Hei Eivind M, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Raske svar på mail - om alt man lurer på om sin strømavtale, og de kommer med råd som ikke bare fyller deres egen lommebok. Flinke til å forklare.
Hei Lene, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Bør fordele / tilby riktig avtale for kundene….ikke utnytte kundene maksimalt
Hei Stelander S, Takk for tilbakemelding. Nå er det litt vanskelig for meg å kommentere på hva slags avtale du har hos oss og hvorfor du føler at kundene blir utnyttet maksimalt, da dette er en beskrivelse vi ikke kjenner oss igjen i. Håper derfor du kan ta kontakt med oss så kan vi se på hva slags avtale som passer best for deg og ditt forbruk. Du når oss på [email protected] eller telefon 612 94 700. Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Profesjonell leverandør med god evne til å informere om priser og bevegelser i markedet
Hei Torbjorn, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen, Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
GE har i mange år hatt målsetning og lovnad til kunder om å være blant de billigste.. Dette har de fraviket med god margin de siste årene… Hvorfor? Samtidig har det vært veldig mye krøll med app’n fra GE, som til tider lever sitt eget liv og ikke kan stoles på. Den har også blitt veldig mye mindre forståelig enn før. Ellers er de flinke til å informere om «gigantisk pris» når det oppstår. Kundeservice har også tapt seg, dvs det tar laaang tid før de svarer, hvis de svarer i det hele tatt… Føler vel GE beveger seg litt fra å være «den foretrukne strømleverandør».. Sjærpings!
Hei Atle A, Takk for din tilbakemelding. Det er kjedelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med app'en vår etter at vi lanserte en ny versjon tidligere i høst. Setter pris på du melder inn problemene du eventuelt opplever direkte til oss slik at vi har mulighet til å rette opp i det. Det hjelper oss til å bli bedre:) De siste månedene har vi opplevd stor pågang på kundesenteret, noe som beklageligvis har medført lengre svartid på både telefon og e-posthenvendelser. Vi beklager det, og takker samtidig for tålmodigheten. Ha en fin dag videre! Med vennlig hilsen A Ann Iren Ryen, Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon