Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært GE-kunde på hyttestrøm i over 20 år,og byttet hjemmestrømmen for et år siden fra Follo Energi/Smart Energi til GE , noe som resulterte i lavere regninger. Har samme atale både hjemme oog på hytta i Gudbrandsdalen, "Trygg" med pristak, f.t. 220,00 øre.
Hei John V, Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Vært behjelpelige de få gangene vi har trengt dem. Arbeidet har vært pent gjort. Og vi har følt oss trygge på dem.
Hei Olaugp, Tusen takk for hyggelig omtale :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
De ringer HVER DAG Fra ulike nummere! Irriterende og plagsomt. Hadde det vært bare ett nummer kunne jeg i hvert fall blokkert det.
Hei, Sånn skal det ikke være. Veldig fint om du kan ta kontakt med oss på telefon 612 94 700 eller på e-post til [email protected] slik at vi kan unngå at det skjer igjen. Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
GE har vært en av 5 billigst i markedet nesten alltid. Dette viser en leverandør som man kan stole på
Hei En T.K, Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
De har en flott serviceavtale for sine kunder.De er alltid til stede. Jeg har aldri opplevd noe tilsvarende fra flere andre energi selskap.
Hei Petter M, Tusen takk for hyggelige ord :-) Det setter vi stor pris på! Med vennlig hilsen fra Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Har såkalt sosial strømpris. Hatt avtalen i mange år. Bytter ikke leverandør.
Hei Tdy, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Er godt fornøyd med forholdet til GE og deres strømleveranse
Hei Per, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon